לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Suddenly


Did you?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

מחר!


מחר פגישה עם הרב והרבנית שטרן ובעז"ה השבוע אכנס למדרשה!

נכתב על ידי , 20/6/2009 23:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Happy!


נכתב על ידי , 17/6/2009 18:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה לכם לדאוג?


שאני הולך לפניכם.

 



 

'משיח יכבוש את כל העולם, בלי ירייה אחת. כי עיקר כלי זיינו של משיח, הוא התפילה. על כן מי שרוצה לזכות לקדושת ישראל צריך להרבות בתפילות ובקשות ושיחות, כי זה עיקר הכלי זין לנצח המלחמה.'

 

 

הרב שטרן קיבל אותי למדרשה. אני באורות גבוהים, ב"ה (:

אני שמחה כ"כ.. איזה רב זה, איך הוא רואה אנשים. פ'שש.. לא ישנתי כל הלילה, דיברתי עם נחמן וקצת עם מרדכי. ישנתי איזה 4 שעות.. כשאני קמה בין לבין.

הרב שטרן אמר לי להתחיל לארוז, הוא עושה לי צו 8 XD

 

מִי כַּיקוָק אֱלֹקינוּ; הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת׃

הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת; בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ׃

מְקִימִי מֵעָפָר דָּל; מֵאַשְׁפֹּת, יָרִים אֶבְיוֹן׃

לְהוֹשִׁיבִי עִם־נְדִיבִים; עִם, נְדִיבֵי עַמּוֹ׃

נכתב על ידי , 16/6/2009 15:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 



מצב רוח כרגע:


הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'm not afraid of anything אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'm not afraid of anything ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)