לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"החיים ללא מוזיקה, היו טעות" פרידריך ניטשה

Avatarכינוי:  Bitch, Interrupted

בת: 27

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

i had a dream i could fly from the highest swing


אז ככה.

אני בחיים לא אהיה מושלמת.

כל המאמצים האלה להתחבר לבנות מהכיתה היוו כישלון חרוץ, כל הניסיונות להצליח נכשלו.

האנשים היחידים שאני אשכרה יכולה לפדות סודות מליבי אליהם הם חברות שלי. וברצינות שאתן מדהימות אותי כל פעם מחדש.

תמיד עוזרות לי, מנחמות, מחבקות ותומכות. כמו שבחיים לא עשו לי.

חוץ מאימא...

לפעמם אני פשוט משתגעת מזה שאני לא יכולה פשוט להצמיח זוג כנפיים ולעוף,

כמו שתמיד חלמתי.

כבר בתור ילדה קטנה היתה לי בעיה עם מגבלות, כל פעם שהיה איסור כלשהו, הייתי מרגישה נחנקת מכל הכיוונים.

ולא פעם התנדנדתי גבוה-גבוה, מתוסכלת שאני לא יכולה לעוף מהנדנדה.

ופשוט הייתי מתוסכלת כל כך! שאני לא מצליחה להגשים באמת את מה שרציתי. חברה שלי הבטיחה לי ואמרה שאני אהיה הסופרת עם רבי מכר, בעלת הפרסום הכי רב מתחת לגיל 13.

ואכזבתי אותה.

אני כבר בת 14 וחצי! בלי שום ספר, או תכניות מוצלחות לעתיד.

אבל אני לא מפסיקה להאמין, שיום אחד אני עוד אגשים כל מטרה לעתיד.

ואני אהיה כל מה שאי פעם רציתי להיות!

בלונדינית(WTF?!)

רזה

גבוהה

שחקנית

עם תאומים וילד נוסף

דוגמנית(WTF?!)

מפורסמת (WTF?!)

סופרת מוכשרת

ציירת

חייכנית

עשירה מאוד!(לא חייב מאוד, גם מולטימילונרית זה טובXD)

 

יאללה, סטיב פרי שיפר לי ת'מצברוח.

מדהים מה שמוזיקה יכולה לעשותיייאאאא

 

נכתב על ידי Bitch, Interrupted , 24/4/2011 14:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Optimism ב-18/7/2011 13:25
 





8,592
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBitch, Interrupted אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bitch, Interrupted ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)