לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חדלתי להרוג פרפורים.

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

Me


אני חושבת שאני צריכה להפסיק לחפש יציבות ופשוט ליהנות מתחושת ריחוף משכרת בשמי החיים.

ממילא, ברגע שאני מניחה שתי רגליים על הקרקע אני מרגישה שהכנפיים שלי מתנוונות.

זו תקופה מאושרת, קצת מעורערת אבל טוב לי.

 

אני פשוט מתמקדת בדברים הלא נכונים. אני צריכה לשמוע מוזיקה טובה יותר, שמתאימה לי יותר.

לפתח את הכתיבה שלי, ללמוד קצת על צילום, נסיון וטעייה.

להתעמק בלאהוב את עצמי.

 

ללמוד איפה ניצבים הגבולות שלי, ולמתוח אותם טיפה.

לשוב ולחייך מהדברים הכי קטנים.

ליהנות, אבל ממש, מהאנשים הנהדרים שמקיפים אותי.

לדעת מה אני רוצה, מה אני צריכה ואיך אני מגיעה לשם.

לקחת דברים יותר בפרופורציה, לא להפגע ולהתעצבן מקטנות.

לנשום יותר בקלות.

לעשן קצת פחות, ופחות מעצבים.

 

לאהוב את העבודה שלי, ולעשות דברים יותר ברצון.

להתעורר בבוקר בכיף, בחיוך. לומר לעצמי, "נהדר, יום חדש הגיע".

 

 

זו לא משימה קלה,

אבל לא נשאר לי הרבה זמן בתוך החופש הזה של הדירה והעצמאות הטוטאלית.

ב-26.4 אני הופכת לרכוש צה"ל וחוזרת לעפולה.

 

עד אז, אני אהיה בדיוק מי שאני רוצה להיות.

הכי אני בעולם.

 

 

ג'יי

נכתב על ידי , 14/2/2009 13:49   בקטגוריות I write  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



37,593
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'יי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'יי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)