לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חדלתי להרוג פרפורים.

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

Getting better


להישאר היום במיטה הייתה ההחלטה הכי טובה שלי עד כה.

חברה התקשרה לשאול מה שלומי ולעדכן אותי מה היה בלימודים, אז לא הרגשתי לגמרי מבודדת מהעולם.

 

היקיצה הראשונה היום הייתה כשהשכנות הפיליפיניות שלנו (יש אחת קבועה והשאר מתחלפות משום מה) החליטו לקטוף את התפוזים על העץ בגינה.

שזה סבבה והכל, רק שבחורף נשבר המנעול של השער, אז האיש שלי סגר את הבריח עם פטיש בשביל שהדלת לא תרעיש ברוח. כמובן שהפיליפיניות שלי, ברוב טובן החליטו לפתוח שער זה, עם פטיש ובלי לשאול אותי אם זה בסדר, כדי לקטוף תפוזים מעבר לגדר. "חבל שהם יתקלקלו". חבל שעשיתן את זה פאקינג מחוץ לחלון חדר השינה שלי. ג'יזס.

 

חזרתי לישון והתעוררתי כמה פעמים עד יקיצה סופית בסביבות 12 בצהריים. עדיין יש לי אלפי מטלות לעשות ואפס מוטיבציה.

הצלחתי להתקלח ולשים כביסה ועכשיו ממש לא בא לי שהיא תסיים.

ממש נוח לי ונעים לי מתחת לשמיכה, נמנעת מהלתמודד עם הרעש בראש שלי ע"י צפייה במרתונים של shameless. הבעיות שלהם לפחות גדולות יותר משלי.

(שיט, מכונת הכביסה סיימה).

 

אני חושבת שאני מרגישה יותר טוב מאז אתמול, שהיה קצת קטטוני. שכחתי כמה בליל מילים הוא משכך כאבי נפש מופלא.

אני חושבת שאני אנסה אפילו לעשות כמה דברים ללימודים מאוחר יותר. אלוהים יודע שיש לי מלא פערים להשלים בקורס איור, והביקורות שפספסתי היום היו ממש קשות, כך עודכנתי.

 

ברישום חזרנו אחורה לטבע דומם, כנראה שהכיתה שלנו מחורבנת מכדי להתקדם לרישום פורטרטים וכאלה. ואנחנו עובדים עם מין עפרונות חומים איומים כאלה, הם עבים, יבשים ובלתי ניתנים לשליטה. לא על ידי לפחות. אני לא יודעת לצייר בשיט, אבל אני מנסה ונדמה לי שהמרצה שלנו מחבב אותי, כי כנראה אני באמת מתאמצת.

 

מחר חברה מתחתנת, מהשכבה שלנו היא השלישית, אבל זו החתונה הראשונה שאהיה נוכחת בה. טכנית הם התחתנו כבר בקפריסין, ביום ההולדת שלי למען האמת, אז זו פשוט מסיבה אזרחית מגניבה. בדיוק לפני כמה ימים גיביתי את כל הבלוג מ-2004, עם איומי הסגירה והכל, והתחלתי לקרוא ממש מהתחלה. רשמתי עליה לא מעט, באותה תקופה חלקנו חדר (אני, היא ועוד 2 בנות) והיינו רבות המון. אבל ממש אהבתי אותה, והיא ממש דאגה לי כי לא השקעתי בלימודים והייתי די מדוכאת. זה מהדברים שאני שמחה שתיעדתי, כי אני מודה לה על עד אין קץ בדיעבד ובטוח לא הייתי זוכרת לומר תודה כמו שצריך אחרת. חברה נוספת מאותו החדר עדיין חברה טובה, היא זו שהביאה אותי לרחבי הבלוגספירה כבר אז. איתה העברתי את כל החוויות המפוקפקות הראשונות כמו השתכרויות, שחיה בעירום והרס עצמי. אני שמחה לראות אותה היום, שמחה, טבעונית ופורחת. מצאה את מקומה בעולם.

 

החיטוט הזה בעבר גרמו לי גם לחשוב הרבה על ניק ועל אסף. את ניק ראיתי בקניון חיפה, מרחוק, בתחילת הסמסטר הקודם. הוא היה עם הגב אליו והתחרחק, ולא ראה אותי. אני אזהה את ההליכה המוזרה שלו מקילומטרים, אני נשבעת. אני תמיד מצטערת שלא הצלחנו להישאר חברים טובים. אני סלחתי לו כבר לפני שנים על הכאב שהוא גרם לי, וזה לא שהיינו זוג, או יצאנו או שכבנו או משהו כזה. הוא היה הבנאדם הראשון שסמכתי עליו ונפתחתי לפני, בתקופה אפלה ומבלבלת, שכללה כאמור הרבה הרס ופגיעה עצמית. החברה הנוכחית שלו, זאת שהוא איתה מאז שנותק הקשר, לא מסכימה לו לדבר איתי, מה שגרם ללא מעט הברזות מצידו כשקבענו להיפגש אחרי הרבה זמן. אבל מה שהיה היה.

מצאתי ריב בתגובות בבלוג הזה, ביני לבין אסף, איפשהו אחרי הפרידה. כי נפרדנו סה"כ בטוב ורק כשניסינו לשמור על קשר חברי כל החרא צף. שנינו היינו לא בסדר בדברים שאמרנו ועשינו, אבל אני עדיין מקווה שיום אחד ייצא לי להתנצל בפניו על התקופה שלפני הסיום הרשמי של הקשר ביננו. התנהגתי חרא, כצפוי מילדה בת 17 שעוברת לגור לבד לראשונה בחייה. פתאום רציתי לטרוף את העולם ולנסות ולראות הכל. ואני ואסף אז כבר דיברנו על להיות ביחד לנצח, מה שפתאום הלחיץ את הילדה הקטנה ששכבה רק עם בחור אחד בכל חייה. זה מפגר, אבל זה היה כ"כ נכון. והוא בחור נפלא בסה"כ, ואני מקווה שהוא מאושר ומסופק כמוני מהזוגיות הנוכחית שלו (שזה מוזר, כי היא הייתה קצינת ת"ש שלי מתישהו בשירות). הוא בחור טוב ומגיע לו להיות מאושר, אני רק מקווה שהוא זוכר שאמרתי לו את זה מתישהו והוא לא שונא אותי יותר מדי (למרות שדי מגיע לי). כשנתקלתי בריב-תגובות הזה בבלוג פה, זה לא הפך לי את הבטן כמו שמטענים רגשיים  נוטים לעשות לי. באמת עבר הרבה זמן.

 

 

אני חושבת שכדאי שאלך לתלות כביסה.

 

ג'יי,

 

עקרת בית מושלמת.

נכתב על ידי , 24/4/2014 16:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



37,593
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'יי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'יי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)