לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חדלתי להרוג פרפורים.

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: My. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

10.10.09, 01:19


"לפעמים המחשבות הרעות תוקפות אותי בלילה, כשכבר ממש מאוחר וכל מה שאפשר לשמוע זה את השקט ורשרוש סדינים חסרי מנוחה.
אז, אני ממש רוצה להתקשר אלייך, שתרגיע את הסערה שבפנים, תטיל עוגן לים שלי, אתה כ"כ טוב בזה.
אבל ממש מאוחר עכשיו, ואני בעצמי ממש עייפה. אני לא רוצה להעיר אותך, אתה בטח ישן כמו המלאך שאתה. 
אף פעם לא ראיתי אותך ישן, אתה יודע?
בכל פעם שהתעוררתי בלילות, שכבת ער לצידי, שומר עלי מפני השדים שלי.
אבל עכשיו אתה רחוק, וכל המפלצות יצאו מתחת למטה ומתוך הארונות, והן כאן, איתי, בין הסדינים.
אני לא רוצה להתקשר. לא רוצה להפריע את שנתך. אבל בעיקר, אני לא רוצה להכאיב לך. אני לא עומדת בשברון הקטן הזה בקול שלך, כשאתה יודע שכואב לי. כואב עכשיו, אבל רק קצת.
אני לא רוצה שתהיה חזק יותר בשבילי, אני רוצה רק.. שתהיה. אבל לא עכשיו, אני רוצה שתמצא מנוחה בחלומותיך.
אני לא רוצה שתדאג לי, את השדים שלי אני כבר מכירה, וכנראה גם אתה תלמד להכיר, אם תשאר מספיק זמן. הם בטוח לא הולכים לשום מקום.
בסה"כ, אני די טובה בלהכאיב לאלה שאני אוהבת, בד"כ לא בכוונה.
אני חושבת שכשעושים דברים בלי כוונה, זה הכי גרוע, כי זה כמו אדישות, כאילו לא אכפת לי מספיק.

ומצד שני,
           זה לא כ"כ נכון,
                                               כי הרי לא התאהבתי בך בכוונה".


                                                                                                          ג'יי
נכתב על ידי , 10/10/2009 21:00   בקטגוריות My writings, I write  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



18.8.09


צליל ריסוק מינורי,
כמו עצם בפה של כלב.
למד אותי לאחות את הקרעים,
למד אותי לתפור, לסרוג, לרקום
את הלב והנפש.
אתכסה בטלאים בכל צבעי הקשת,
בוהקת, זוהרת
כמעט שלמה.
נכתב על ידי , 21/8/2009 14:20   בקטגוריות My writings  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
37,593
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'יי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'יי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)