לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חדלתי להרוג פרפורים.

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

E-mail to my love far away


שום שיחת טלפון לא תוכל לנחם אותי, חוץ מזאת שתגיע כשתתקשר להגיד שאתה בדרך הבייתה. כ"כ טוב לי לשמוע את הקול שלך, אבל זה רק מזכיר לי את מאות הקילומטרים ביננו.

זה הכי רחוק והכי הרבה זמן שלא ראינו אחד את השניה ובאמת שבא לי לבכות. אפילו בוריס הביא לי חיבוק.

 

איך אפשר להרדם בלי נירוש שמחבק אותי?

איך אפשר לקום בבוקר בלי לתת מליון נשיקות לנירוש בכל הגוף?

קפה לא טעים לי יותר, כי אתה מכין הכי טוב. אתה יודע יותר טוב ממני מה אני אוהבת, מה אני צריכה ורוצה. ואתה אפילו לא שותה קפה.

לכל סנדוויץ' שאני אכין בימים הקרובים יהיה סתם טעם של לחם עם גבינה, כי אין שם את התבלין המיוחד שלך.

המיטה גדולה מדי וקרה מדי.

סתם, ריק לי בלב.

 

אני דואגת. אין שניה ביום שאני לא מתפוצצת מדאגה.

אני מנסה להעסיק את עצמי במליון דברים אחרים וזה ממשיך לנקר במאחורה של הראש ובקדימה של הלב.

אני לא יכולה בלעדייך, אין, פשוט אי אפשר.

די, נגמרה המתיחה, לגמרי נפלתי בזה, באמת כל הכבוד על ההצגה הגדולה של הצו, המדים, התיק העצום... מספיק לשחק ובוא תחזור כבר הבייתה, בוא תחזור כבר אלי.

שבוע הבא אני מתחילה ללמוד נירוש! שיעור ראשון במכינה, בצעד הראשון להגשמת החלום שלי! איך לא תהיה שם?

איך לא תחבק אותי לפני שאני אעלה לרכבת, רועדת מהתרגשות כמו עלה נידף?

איך לא תשכב לצידי במיטה כשאחזור ואספר לך את כל החוויות משם?

 

אתה חלק ממני, אולי אפילו החלק הכי גדול ומוצלח.

איך אני אוכל לישון בלילות הבאים, כשאתה באיזה מחסום או סיור?

הלב שלי כבר התפוצץ מליון פעמים היום.

בבקשה תחזור מהר.

 

מאוהבת בך ג'ינג'י קסום שלי,

מכאן ועד קצה השמיים.

נכתב על ידי , 24/10/2011 22:20   בקטגוריות Him <3  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





37,593
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'יי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'יי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)