לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חדלתי להרוג פרפורים.

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

Over the hill


 עייפה ומרוצה, זה בטוח.
עשיתי והספקתי וללא ספק מיציתי.


רציתי להתגייס בראש נקי, בלב נקי. אני מניחה שדברים כאלה לא קורים לבחורות כמוני. תמיד משהו מתרוצץ לי בפנים.
העברת את ידך על מותני בחולפך על פני. אגבי, קצת משתהה.
ואני? כעסתי בשקט. איך אתה מעז.

ריחוק.
זה לא באמת קורה או יקרה. ההרגשה כבר נטמעה בי.
ריחוף.


אני שונאת את הציפורים הדפוקות האלה בחוץ, עם הצווחות הדפוקות שלהן, עם הציוצים והחרחורים ולא יודעת מה.




ג'יי
נכתב על ידי , 25/4/2009 05:36   בקטגוריות I write  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



No you, no me


אתה גורם לי להתגעגע, אתה גורם לי לרצות.
אתה גורם לי לפקפק בעצמי, בידיעה שלי שאתה ואני מעולם לא באמת התאמנו.
ואני לא מצליחה שלא לשקוע קצת בטוב שכן היה.
ואתה ילד, למרות הכל.
אתה עומד פה, מחייך כ"כ קרוב אלי ואני לא יודעת לאן לברוח. זאת מלחמה קטנה של עקיצות הדדיות. משהו במסווה של שנינות.
אני כ"כ רוצה להדוף אותך ממני, אבל אנחנו עומדים לרוחבו של מסדרון צר, ואני רק מקווה שמישהו יעבור ביננו.
ואני כ"כ רוצה להגיד לך שתחדול עם השטות הזאת שהביאה אותנו לכך מלכתחילה.


ואתה, ואני.
אנחנו לא באמת יכולים להסתדר.
אנחנו מסתגרים מאחורי חומות אדישות.





עוד יומיים, ג'יזס. עוד יומיים.



ג'יי

נכתב על ידי , 24/4/2009 11:05   בקטגוריות I write  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

37,593
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'יי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'יי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)