לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חדלתי להרוג פרפורים.

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

נלחמת בנמלים


את מרבית זמני המאוד פנוי אני מבלה במרדף אחר נמלים. הלוואי והיו אלה נמלים מטאפוריות, איזה מין משל משומש לצרות הקטנות בחיי, אבל לא.

הן שם. הן קטנות, חומות וזוחלות ברחבי המטבח המאוד נקי שלי.

בין פרק לפרק של הסדרה Weeds (או "העשב של השכן") אני מדדה לכיוון המקרר לספק את המאנצ'יז ומוצאת בכיור הריק והמצוחצח שלי שורות של יצורים שחרחרים וקטנים, אלוהים יודע מאיפה הם הגיעו. רק לפני יומיים סתמתי את מה שנראה כמו הקן שלהן עם מטלית ספוגה בקוטל חרקים.

אפשר לחשוב שיש להן איזו משאלת טביעה מטומטמת שהן חוזרות לחפש אלוהים יודע מה בכיור הנקי שלי.

וכך זה נגמר, בהינף של ידית הברז.

 

ובכל זאת, זה באמת קצת דומה לחיים הקטנים שאני לא מנהלת. לצרות הקטנות שדוחקות בי ומטפסות על קירות המטבח הפנימי שלי ואני ממשיכה לנסות להוריד אותן למעמקי הביוב בלי באמת למצוא איך לעקור אותן מהשורש. כי הבנק קצת לוחץ ויש גם ביטוח לאומי לשלם כי עדיין אין לי עבודה.

כל הזין בפריפריה.

אבל היום אני רושמת איזו נקודה לזכותי. הצלחתי לאסוף את מעט המוטיבציה והביטחון העצמי שלי לכיוון האוטובוס למרכז העיר לחיפוש עבודה נוסף. מאמצי כנראה נשאו פרי או שסתם הייתי חיננית במיוחד היום, כי מחר יש לי משמרת התנסות ראשונה ברשת חנויות נעלים במתחם קניות ליד הבית. לא בדיוק עבודת חלומותי, אבל אני לא כל כך בעמדת התמקחות כרגע. חוץ מזה שהשם של החנות, אם קוראים אותו בעברית ובלי ניקוד מזכיר לי את געגועי לסדרה Glee, והשירים שלהם עושים לי שמח בלב.

 

דבר נוסף שהפך את היום הזה לקצת יותר מנסבל וחולף, זה שחבר טוב מימי הבסיס מצוות לגדוד מילואים שבמקרה עושה תרגיל ממש ליד הבית שלי. אין כמו מיץ תפוזים במרפסת עם הנוף בשביל למלא את יומי האפרפר. אותו חבר יקר במקרה גם גר בחור בערבה ומי כמוני מבינה איך זה לגור במקום מבודד, רחוק מכל פרצוף אנושי מלבב. אני בטוחה שזו לא רק אני והתושבים בעיר הזאת נועצים בי מבטים עויינים וחשדניים. מעניין אם אני אצליח למכור להם נעליים.

 

מלאה בציניות שופעת וגעגועים לחבר הג'ינג'י היפה שלה.


ג'יי

 

 

עריכה קטנה: מזל טוב לי! זה הקטע ה-500 בבלוג. פאק יא.

נכתב על ידי , 21/6/2011 23:22   בקטגוריות Routine, I write  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Oldies


הייתי רוצה לכתוב יותר, באמת. 

לפרוק דברים החוצה בצורה יעילה כלשהי, אבל זה לא ממש יוצא בזמן האחרון. בשום צורה. בצבא עוד הייתה לי את הפוטושופ לפרוק עליו תסכול באופו יומיומי ועכשיו נדמה שהבאר יבשה.

 

ואז מגיעה עוד טלטלה קטנה.

 

 

כתבתי עליו כ"כ הרבה פעם, בתקופת התיכון, קצת בתקופת הדירה שלפני הצבא. ת'כלס? לא נפגשנו, לא החלפנו מילה אמיתית בסביבות החמש שנים.

מדי פעם הייתי יוצרת קשר, סמס הססני ועכשיו גם יש את הפייסבוק להסתתר מאחוריו.

אז היינו מדברים קצת, בעיקר טקסט כתוב. אלוהים כמה שזה קל להסתתר מאחורי המילה הכתובה, תלויה כך בין שני אנשים כמעט זרים.

נזכרתי קצת בדברים מתקופה קצת אחרת, מ"אני" קצת אחרת.

כמעט שכחתי שהיית האדם הראשון שבטחתי בו. אחרי הרבה מאוד חושך, פתחתי את סגור ליבה של ילדה רועדת בת 14,         קח

שדה פתוח ורחב של נפש, נגללת לעיני העולם החדש שמצאתי בעצמי.

 

כל כך הרבה מילים נכתבו ושוכתבו.

 

אם אי פעם תבחרו לחתוך משהו בכזו גסות, בבקשה, לפחות תשתמשו בסכין חדה. הנפה אחת וזה נגמר. תעשו טובה, אל תשאירו שאריות וגלדים מאחור.

זה נהיה מכוער.

 

אז כן, אולי אני טיפשה שאני בוטחת בכזאת קלות. והנה, עשית צעד או שניים לקראתי. כנראה באמת רצית להפגש איתי. וכבר הגעתי לחיפה.

ישבתי בפאב קטן שחברתי עובדת בו, יושבת ומנעימה את זמני.

ואז כמובן. 

כמובן שלא נוכל להפגש.

כמובן ששוב יש לה בעיה אם זה.

כמובן שחשבת שכשהיא אמרה שלא אכפת לה היא התכוונה שבעצם מאוד אכפת לה.

 

5 שנים.

מעולם לא היינו "זוג" או משהו בהגדרה שבכלל קרובה לזה.

פשוט היינו. ויכלתי באמת באמת לדבר איתך פעם.

 

מי יודע, אולי יעברו עוד שנתיים, וכבר יהיו לכם טבעות על האצבע.

ואולי נדבר שוב.

אולי זה מה שישנה, ואולי גם לא.

אולי תוכל להגן עלי, להגיד שאני לא כזאת איומה כמו שהיא עושה ממני. בכל זאת, עברו כמה שנים טובות.

כי אני יודעת שמגיע לי.

 

 

אתה בטח לא זוכר, אבל אמרתי לך פעם, בערך לפני שנתיים וחצי, בהודעה פחדנית שצצה לך משום מקום;

 

האנשים שהיו קרובים אלינו באמת זוכים לקבל חתיכה מאיתנו, חלק קטן שילך איתם לכל אשר ילכו. הם אולי לא ירגישו בחלק הזה, כי הוא כל כך קטן וחסר משקל, אבל זה חלק מאיתנו. אנחנו נרגיש. אנחנו נרגיש אותם בכל מקום שהם לא יהיו בו, לפעמים זה ידגדג באושר ולפעמים זה ישרוף כמו הגיהנום. 

אבל הזמן עובר ואנחנו מאבדים תחושה. אותה חתיכה נהיית קטנה וקטנה יותר כשאותו אדם, שהיה פעם קרוב כל כך, לא מודע בכלל שהיא נמצאת אצלו.

אז זה מרגיש פחות.

אבל לפעמים אותו אדם נזכר פתאום, מרגיש פתאום איזו בליטונת בכיס של הלב. לפעמים אנחנו אלה שפתאום מממשים את אותו חור קטן שנשאר וניסה להגליד.

ואז שוב, זה שורף כמו הגהינום.

 

 

 

בסוף כולנו מתפוגגים אל תוך העלטה.

 

 

 

 

ג'יי

נכתב על ידי , 20/6/2011 00:20   בקטגוריות I write  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





37,593
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'יי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'יי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)