לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג על חברות נצחית, חיים של מתבגרות וסתם לכיף:)


שתינו חברות הכי טובות מגיל אפס, ולא מתכוונות להפסיק להיות כאלה. אוהבות מוסיקה(רוק!), לחיות טוב.. אופטימית ופסימית-מסתדרות מצויין! בלוג על החיים-קשיים, אהבות, אכזבות, מוסיקה וכמובן-החברות בין שתינו! תהנו:)

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

אם כבר, אז כבר..


אני יושבת לי במד"א לבד, האמבולנס יצא לנסיעה וכמו תמיד הגעתי כשהוא לא כאן [מרפוש, חיים שלי אתה נשבעת!], אז חשבתי לעצמי-
אם כבר אחי הקטן [ידיד טוב] פתח בלוג והכניס אותי למערכת, למה שלא אפיג את השעמום ע"י כתיבת פוסט עדכון קצרצר [או לא כל כך קצרצר.....] ??
אז ככה.
קראתי את הבלוג הקודם שלי [מינואר], כל כך הרבה התשנה מאז שזה פשוט מפחיד.. חיים דינמיים יש לי!
אוקיי, עיקר השינוי הוא העובדה שכבר חודש וחצי יש לי חבר חדש, גם הוא במקרה לגמרי א', ואני פשוט מאוהבת!
כבר הספקנו לצאת להפסקה של שבוע וחצי, לחזור וההפסקה הזו עשתה רק טוב, נראה לאן זה יתגלגל :]
עוד שינוי-
הסוגשל החלטה שלי לא להתגייס לשירות משמעותי, הפניה שלי לכיוון מרכז בדעות הפוליטיות, ההפסקה באמונה באלוהים, ההפסקה בשמירה על כשרות ובכללי מין בגרות ותובנות חדשות שלא היו לי לפני 3 חודשים..
מה שמזכיר לי - 1 באפריל!!!!! כבר הספיקו לעבוד עליי חח.... חברה מאוד טובה שלי החליטה שזה יהיה מצחיק להגיד לי שדרסו לה את הכלב בדיוק כשאני אוכלת סושי [האוכל האהוב עליי עליי אדמות, משתווה לגן עדן מכל הכיוונים!!!] עם הידיד בין הכי טובים שיש לי.. היא רשמה לי הודעה "דרסו לי את הכלב!", כשהתקשרתי אלייה היא ניתקה לי אז חשבתי שהיא רצה להוריד אותו מהכביש או משהו ורשמתי לה הודעה "תתקשרי אליי אח"כ!" היא כביכול קיבלה את זה ככאילו היא מפריעה לי באמצע משהו וכתבה "תודה באמת, תיהני לך!" ולא ענתה לי במשך שעתיים.. אח"כ כשהתקשרתי אלייה בדרך חזרה הבייתה מהסושיה היא צעקה לי "1 באפריל!!!!!!!" והתחילה לצחוק.. צעקת ה"סתומה! אחת!" הידהדה בכל האוטובוס חח... הייתי על קוצים כל הזמן הזה! מצחיקה ממש..
לענייננו..
שינויים שינויים שינויים, פשוט המון ובקצב מסחרר! אף אחד כבר לא מצליח לעקוב!
אז ככה:
1) ההחלטה לגבי הצבא - אני לא אוהבת משמעת נוקשה וחוקים חסרי כל תוכלת, לא אוהבת את העובדה שזו ממש דיקטטורה להכריח ילדים בני 18 לשרת בצבא, מעצבנת אותי תרבות הג'ובניקים שממש מיותרת בעיניי פלוס העובדה שהפרופיל המירבי שאני יכולה לקבל הוא 45 בהתחשב בעובדה שיש לי תת משקל רציני ואני לא מצליחה לעלות, בעיות ברכיים, בעיות בעיקול, דלקות מעיים, אלרגיות ושברתי את הרגל פעם אחת ואת היד פעמיים. בקיצור מחכה לי תפקיד של מש"קית שוקו [אי אפשר לוותר על זה בצבא, חייבים את זה!!!] ואני ממש לא רואה איך זה גורם לי סיפוק כלשהו ולא מבזבז לי זמן יקר מאוד שאני יכולה לבזבז על לימודים באוניברסיטה למשל..
2) הפניה מרכזה - שונאת הכללות, לא חושבת שיש סיבה לשנוא אנשים שלא עשו לי כלום רק כי הם שייכים למגדר כלשהו [ערבים, הומואים, גרוזינים...] מעצבנת אותי קיצוניות מכל סוג ובקיצור - אני לא ימנית, נו, באמת! חח
3) אמונה - לא מצליחה להאמין בחבר הדמיוני שלכם, סורי. אני מדענית מלידה מה לעשות - לא תוכיחו לי שיש, לא אאמין בזה! זה הכל.
4) כשרות - הממ..... שרימפס זה טעים! צ'יזבורגר זה טעים! זה לא מזיק לי מבחינה בריאותית! אני אוכל את זה, אנשים בשמלות וכובעים לא מכתיבים לי מה לאכול.. :)
סיימנו חחח, אני צריכה ללכת לעשות משהו מועיל עם עצמי.
אל תשנאו אותי, אני בעד פלורליזם ושוויון זכויות!!!
ג'וי (:

נכתב על ידי , 1/4/2010 18:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJoY + KaTy=> best friends for life:))))! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JoY + KaTy=> best friends for life:))))! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)