לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

Seek you out


התחלתי בשעה טובה את הקורס המיוחל כלכך והאמת היא שאני לומד בו הרבה ,גם על הבאר וגם על אנשים , רק מלהסתכל על אנשים אפשר ללמוד כל כך הרבה שזה מדהים שהם אפילו לא שמים לב לזה:).

הפאנץ' ליין של היום היה שלמדנו על קוניאק וברנדי מי שלא יודע אחד ההבדלים הוא שקוניאק מיוצר מענבים שגדלים רק בחבל קוניאק בצרפת.
המדריך שואל מה ההבדל בין קוניאק לברנדי, אז עניתי שקוניאק מיוצר רק בחבל קוניאק ואז הוא שואל אז מאיפה ברנדי והבלונדינית התורנית באה ביציאה של מחבל ברנדי.שהוא חבל יותר גדול מקוניאק ומכיל אותו.....



תוך כדי הלימודי םאנחנו גם מתרגלים עם אלכוהול זול אבל מתרגלים,בכל מקרה אז שתיתי והאלכוהול ממש עושה רע לבטן וטיפה לראש.מה שכן כל מה שאני יכול להגיד זה שהקורס הזה ממש נחמד. והרבה זמן לא יצא לי להנות מזה.והגעתי היום למסקנה שיש לי יותר מדי דברים לעשו תבפחות מדי זמן(שבועיים קרובים) כי גם נרשמתי היום למבחן פטור שאני צריך ללמוד אליו.... עוד משהו בכל הערימה של הדברים....

אני רק רוצה שנובמבר כבר יגיע....נובמבר יהיה חודש כל כך טוב....
ולא רק כי יהיה לי בית ריק....
כי גם סופש הבא יהיה לי בית ריק....
ואני עדיין לא החלטתי מה לעשות איתו....
נכתב על ידי fearless eyes , 8/10/2008 00:58   בקטגוריות חיים............., אופטימי, עבודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-8/10/2008 14:27



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)