לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

lucky panties


משהו ששמתי לב לאחרונה, ישנו זוג בוקסר שקיבלתי מהאקסית.... זוג מוצלח למדי עם ציור של ידיים על התחת.... הדרכה למי שלא מבינה מה לעשות...
בכל מקרה כל פעם שהזוג הזה עליי.... הדרך לאינטראקציה כלשהי עם מישהי מדהימה,לא רק פיסית....

אתמול היה עוד יום כזה... ואתמול היה מבדר עוד פעם בכפר סבא באותו מקום מדובר שחברים לשי משומה נדבקו אליו.... מקום חביב אבל לא מדהים...
מה שכן היה מדהים בןי היתר היתה המלצרית...
דבר כזה באמת שנדיר לפגוש....
שילוב של יופי, עיניים, ובחורה. למה היא רק בת 18......
"Its plain 2 see you're the reason that God made a girl"
(prince,the most beautiful girl in the world)

לא יודע אם זה סוג של אמונה טפלה או סתם מקריות או סתם ההקרנה שגורמת לזה,לא יודע איך קוראים לזה אבל אני אוהב את התוצאות:).

עריכה:
נזכרתי באחד החלומות הכי בהירים שהיו לי כל החיים שלי.
תוך כדי יום כיפור אני חולם אחרי ששרפתי את כל הלילה במשחקים,וזה לא היה סיוט אבל זה היה חלום שאני לא אשכח... את הדיבור הבהיר מילה אחרי מילה את האזהרה שמכוונת אליי...
את העובדה שזה בערך הדבר שהכי מפחיד אותי שיכול לקרות עכשיו....
ואם זה כל כך מפחיד אותי אז מזה אומר למעשה?!

היום כל היום אני רק בסידורים והכל בגלל החתונה שבוים ראשון והאורחים מחו"ל....
אין לי כבר כוח לכלום.המוח נדפק והשרירים תפוסים ויש עוד כל כך הרבה הכנות וסידורים מסביב....
מישו יכול להצמיח לי יד שלישית?! אולי באמת הייתי צריך לבלות יותר זמן מול המכ"מים בצבא....

נכתב על ידי fearless eyes , 10/10/2008 14:23   בקטגוריות אופטימי, שחרור קיטור, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-12/10/2008 14:29



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)