לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

"הכעס כבר נעול"


(הכעס,רוקפור)

ההורים מרגע לרגע רק משגעים אותי יותר ויותר
וגורמים לי לנסות למצוא שיטות תרפיה חדשות
ולנסות איכשהו לשלוט בעצמי
יותר ויותר
לוחצים על נקודות רגישות....
אני כבר רואה את עצמי לא כאן יום אחד פשוט מוציא הכל...
פולט הכל החוצה העיקר שהזעקה תישמע...
יש פעמים שאני כל כך קרוב לסף שיברון
סף היבקעות טוטאלית
איך אני הולך לסבול את השנתיים הקרובות רק אלוהים יודע.

כל פעם מחדש אני אוגר כמויות כאלו של כעס שאני לא יודע איך אני יכול לספוג עוד ולא מוציא החוצה את כל הרעל שנאגר בי שנשאר בי.

"Cyberotic head explode
Information overload
And I just can't take anymore
And I'm gonna break

Something's gotta give
Tell me when to turn the screw
Does the noise in my head bother you
Something¹s gotta give
Comic books are comin¹ true
Does the noise in my head bother you

Digerotic mass appeal
Feels like flesh but tastes unreal
And I'm gonna break "
(Aerosmith,Something's gotta give)
נכתב על ידי fearless eyes , 12/10/2008 01:37   בקטגוריות חיים............., תהיות, שיעמום פסיכוזי, עיניים והזיות אחרות, שחרור קיטור, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של א' אות אחת המון משמעות ב-13/10/2008 18:38



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)