לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

לימודים


והנה הגיע לו הרגע או השבוע יותר נכון, שבו הכל מתחיל מחדש....
וכל כך אין לי כוח ללימודים האלו ,ואם זאת אני ממש רוצה לעשות אותם, עוד אחת מני אלפי הסתירות שיש לי.
השבוע היה שבוע יחסית קל,מה שגיליתי שגם נכשלתי במבחן פטור=/....וגם שאני צריך לעשות קורס מחדש,מה שאומר שיש ליעוד שני קורסים שלמים שאני צריך לעשות בסמסטר הזה וזה סתם מבאס כי לפחות על אחד מהם הייתי יכול לוותר בקלות...
אוף, מה שכן לא משנה לאן אני אסתכל אני אהנה,המקום שוקק חיים ויופי.


תרמתי דם השבוע


יום חמישי הבא סוף קורס ברמנים, אני עכשיו צריך גם ללמוד לזה....אה כן ודברים שוליים כמו למצוא עבודה...
מה שכן גיליתי שהיא ללא חבר:S
עולם מוזר.


נכתב על ידי fearless eyes , 6/11/2008 23:23   בקטגוריות אופטימי, אקדמיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)