לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2008

7 עובדות


אז גם אלי "עבר השרביט" (הודות ל-Miel), והנה הגיע תורי לשתף את הסביבה בשבע עובדות על עצמי שעוד לא נאמרו.

 

אבל קודם הכללים ל"משחק":

1. לינק אל המעביר.

2. העברה של המשימה לעוד שבעה אנשים.

3. פרוט החוקים.

4. שיתוף בפוסט הזה של שבע עובדות שעוד לא הוזכרו בבלוג.


והעובדות שאני לא באמת יודע מה עוד לא נאמר או נכתב הן כאלו:
1. נמצא במצב סטטי בכל הקשור לעולם,תקוע איפשהו בנוסטלגיות של העבר,כל המוצא דרכים לחלץ אותי נא להתקשר לגרר הקרוב לביתכם.


2. אני מכור כבד למאכלים ארגנטינאיים: אמפנדס,ריבת חלב,אלפחורס, וכמובן שבשרים טעימים למיניהם.
למי שלא מכיר אני ממליץ לחפש את הכרטיס טיסה הקרוב ביותר לדרום אמריקה ולמי שמתעצל אז שפשוט יחפש משהו
טעים ליד הבית שלו.או הממש עצלנים כמוני שיחפש בגוגל ויראה מזה.

3. אני שונא אנשים שמנתקים קשר ללא סיבה נראית לעין, מה שנגרם מאמירות מאחורי הגב.
שונא את כל הטלנובלות שאנשים יוצרים, למה לא להגיד אתזה בפנים?אפחד עדיין לא מת מזה.(עדיין)

4. אופורטוניסט - עד כמה שאני נחמד לאנשים אני תמיד חושב ומנסה לנצל חולשות של אנשים.
ומסתבר שאני לא רע בזה בכלל.

5. התחלתי לכתוב בבלוג הזה כי היו לי כל כך הרבה שירים ורעיונות יצירתיים כאלו ואחרים וכולם התמוגגו להם
ואני ממשיך לכתוב כי אין לי מושג מה ילד יום המחר או ליתר דיוק כי תמיד היה חסר לי את הדף והעט לרשום את הדברים ומהרגע
שהם נהיו זמינים הם ברחו.
למעשה, זו היתה הנקודת אור היחידה שלי באותה תקופה שחורה שבה גם ניסיתי להתאבד.
יכול להיות שזו הסיבה שאני גם שומר את המקום הזה בתור מקדש למה שיכול להיות אם לא.
אפעם לא חשבתי על זה לעומק מספיק כנראה.

6. מצד  אחד אני ביישן /חסר ביטחון עצמי ומצד שני אני אעשה הכל ואין לי ביעות עם שום דבר ואין לי מושג איך לנסח את זה אחרת.
עד היום התחלתי עם 2 בחורות בבר וזה בערך בחודש האחרון.
ואני דברן גדול,אפילו יותר מדי.

7. כשאני עם מישהי אני מרגיש צורך לענג אותה לפני שאני מענג את עצמי, צורך לא מובן בעליל.
ואני לא אפסיק...

ואני חייב לציין שלקח לי די הרבה זמן להוציא את כל הדברים האלה להוציא אותם מהבוידעם של הזיכרון שלי....לא ידעתי שהוא עוד קיים..
ליתר דיוק הייתי בטוח ששכחתי את המפתח איפשהו...

והנה האנשים הבאים שאני מעביר אליהם את השרביט:
zuz
crazy monkey
אחד האלוהים

מי שעוד רוצה מוזמן לקחת /להשאיל וגם ליידע אם בא לו.



אה כן , פירקתי בקבוק ג'וני ווקר גולד לייבל ביום שישי עם אח שלי,החיים היפים:)
נכתב על ידי fearless eyes , 14/12/2008 22:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-21/12/2008 16:59



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)