לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2009

Fly away from here


חייב ללכת למקום אחר, אני משתגע כאן, גם כשאת אני לא עובד אני עובד בבית בתור החמור התורן.....
בשבוע האחרון עזרתי לאח שלי להעביר את הדירה שלו מה שאומר שאולי עכשיו סוףסוף אני אוכל ללכת להתנחל אצלם קצת למרות שהם עוד צריכים להיכנס אליה ממש,מחר ההובלה בטח אני אעזור להם גם בזה.


קצת חופש מהלימודים , זמן להנות מהחיים האלו ,רציתי אילת קיבלתי הובלות (ע"ר).

התנהגות של אנשים היא דבר מורכב פיתחו לזה מדע שלם,
ואני רוצה רק פירוש פשוט,לדעת כן או לא.
אמרו לא ושניה אחרי זה אמרו אחרת.
להפסיק לקרוא בין השורות? או לקרוא רק בין השורות?
להאמין בתמימות או לחיות עם השטן?
מה עושים במצבים שכאלו?אומרים לי להתרחק להפסיק להישרף אבל אני אוהב להרגיש את הכוויות כנראה....

ובכל זאת פוחד מהצל של עצמי.



ועכשיו לסוגייה שעלתה היום, האם ניתן ללמד אנשים להתנשק, אם הם מההתחלה מנשקים גרוע , אני השוויתי את זה לסקס והנחתי שאנשים שכידוע לכולנו הם סתגלתניים ,הם יכולים ללמוד,ולבצע את הפעולה באופן יותר איכותי. ומהעב רהשני הטענו תהיו שמעב רלגיל 21 בערך כבר כמעט בלתי אפשרי לנסות ללמד מישהו אם זה להתנשק ואם זה סקס....




נכתב על ידי fearless eyes , 26/4/2009 03:01   בקטגוריות חיים............., תהיות, אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לילי ב-26/4/2009 23:35



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)