לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2009

חממה של מוות


קטע זה היה אמור להתפרסם כבר אתמול אם רק היה לי טיפה יותר זמן.מהבוקר קיבלתי 5 שיחות שהעירו אותי אחרי שאתמול חזרתי מכיכר רבין משירים בכיכר. וכל היום רק עשיתי קניות ועזרתי לאנשים ולא הספקתי לעשות שום דבר כרגיל מנצלים אותי.

כשהייתי בשירים בכיכר הבנתי כמה דברים, הראשון שלא משנה האירועים של קיץ 2006 נחרטו בי עמוק ולעולם לא יצאו לי מהראש, כל פעם שאני שומע צפירה, שומע סיפור
פציעה, הדבר הראשון שמגיע לי לראש זו אותה תמונה מאז, אותו לילה.כל האורות,
הרעשים,ההפצצות מצד ימין והקטיושה שמגיע הלכיווננו, הפגז שמשמאלנו שמחריד את
האוזניים, והאורות שמלפנינו, והם ישנים ואני שומר, בודק שהכל בסדר, מסתכל במשקפת,
ושומר. על מי???? רק תגידו לי על מי שמרתי!?!?

מה קרה עם כל האימונים לאן נעלם כל הרעל שהחדרתם לנו, לאן נעלמה התקווה של
לראות את הבית, איפה החבאתם את המצפון שלכם, איך אתם עדיין יכולים לחיות עם זה.
ועדיין לא לתת את התשובות, את הטעויות.

דבר שני, הבועה התל אביבית חוזרת ובגדול שומדבר לא יפגע בה, לא כדור מחבלים שום
דבר. מימיני , זוג בנות שמדברות על הלימודים בקולי קולות תוך כדי הטקס, ניחא , רק
תורידו את הווליום, לא סתם שאר אלף האיש שותקים. והרביעייה לפניי, רביעית הבועה
הקלאסית, כל הזמן מדברים ומרכלים על איך הוא תהלבש ואיך ההיא נראית טוב או רע,
תסבירו לי על הז אתם מעזים להסתכל, אין לכם טיפת בושה, בשביל זה באתם לטקס.יש
פעמים שאני נזכר עד כמה אני נאיבי. כן כן הפעם אני אקרא להם ג'ובניקים מושתנים,
הפעם אני אוציא קצת את הזעם שלי עליהם , גם אני יכולתי להיות כמוכם כן אבל יש דברים
מעבר לחברה ולמשפחה ולקריה שקרובה לבית, יש גם עולם שלם בחוץ שהוא מעבר
למחשב ולתל אביב, כדאי לכם לנסות לפגוש אותו אולי תראו איך הוא נראה , ותאמינו לי
שהוא יפה כשמטיילים בו והוא מכוער כשגרים בו או מנסים להגן עליו.




היום בערב היה על האש, מחר בבוקר על האש. החיים באיזי.



age = perception

age difference = perception difference

no dating people with different age.

נכתב על ידי fearless eyes , 29/4/2009 02:31   בקטגוריות תהיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-29/4/2009 16:08



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)