לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

untemporary insanity


מציץ מבעד לחריץ, מתפלל בלב שהוא אינו, מחשב לפני כמה זמן הוא יצא,
ועוד כמה זמן הוא אמור לבוא, בודק חמש פעמים שהוא לא נמצא, מצלצל בפעמון כדי שהוא יזכור ויבין שאני כאן אם הוא לא ידע על זה עד עכשיו, עוד צלצול ועוד צלצול אולי זה יבריח אותו עכשיו.
מחכה שאחד מהם כבר יפתח את הדלת העיקר להיכנס, נכנס מהר, לראות איפה שניהם, רחוקים אחד מהשני,מעולה. קרובים? מסתכל מה הם מתלחשים,מה הם מדברים,למהה םלא נותנים לי גם לשמוע, ואז אני שומע חצאי משפטים, מבין שהם מדברים על עוד פעם בעיות, עוד פעם הכדורים האלו הורסים אותו.
מדליק את הטלויזיה, כדורגל כרגיל, מדליק את המחשב והולך לשירותים, ובלב אני לוחש שלא יקרה כלום , קצת שקט , רק לשחק...

חוזר לחדר,הכל טוב ויפה, עוד פעם התמונה הפסטרולית שאני אוהב ,היא מכינה לי אוכל, אני בינתיים משחק במחשב, בGTA כמו שאני אוהב, אני יותר טוב בזה מכולם,אפילו מג'יימס,שכל הזמן שהוא בא אליי אנחנו משחקים בזה.אבל אני תמיד מנצח אותו בFIFA שיש לי.
זה מצחיק הוא אוהב לבוא אליי ואני אוהב לבוא אליו,אחרי הפעם האחרונה אני לא בטוח שהוא ימשיך לבוא,אני ממש מקווה שאמא שלו תרשה לו.

טוב עכשיו יש משחק,הוא בטח יבוא לראות את התוצאה ואז יחזור לחדר שלו, יהיה בסדר.

טוב הלכתי לישון.

אוף בית ספר,לפחות לא בית,*רעש של שבירה* , אוי לא,בבקשה שזו רק כוס, *קופץ בזינוק לכיוון של הדלת*, בודק מה קורה שם, מסתכל על הקלפים שלי בודק שהם באותה ערימה פזורים על השולחן, מתגנב בשקט למטבח, הם לא כאן. בסלון?? לא הם גם לא כאן. שיט זו לא היתה כוס....
שומע עוד פעם את הקול הזה של השבירה,של הריסוק, רץ לחדר שינה שלהם,אני מרגיש אותו עולה,מחלחל למעלה,צועק לשמיים, שום דבר לא יעצור אותי עכשיו, רק לוודא שזה אכן זה,מסתכל , ושומע ומבין הכל. לוקח את הדבר הכי חזק שאני יוכל למצוא , את הדבר היחידי שהוא עוד יכול להעריך, מרים את הכדור וזורק עליו בכל הכוח רק שיעזוב אותה בשקט, מנסה לתת לה ללכת.שיעזוב אותה,שייתן לה כבר ללכת שיעזוב אותה. לא רוצה לראות אותה ככה יותר ,לא רוצה לראות אותו, אני מתעב אותו, שיפסיק לתרץ הכל בעזרת המחלה הזאת שלו, עוד פעם כדורים ,עוד פעם ככה למה היא לא מבינה ,בלעדיו הרבה יותר טוב, איפה את? התמונה הפסטורלית מאתמול....




אז מה היה לנו בימים האחרונים:
באותו יום של שיכרות לבחורה אחת הערתי על המחשוף - לא לעשו תאת זה עוד פעם
והשניה אשכרה טרחה להגיד לי לא להתסכל לה על הציצים, כנראה שאני לא משהו כשאני שיכור.....
ועם זאת הרבה זמן לא הייתי באמת שיכור....אהם...
הספק של כל התרגילים עם הכמות הבלתי נדלית שלהם.
לג בעומר - על האש , פויקה ומסיבה לא מוצלחת במיוחד.
יום חמישי הבא - ריאיון בקשר לתפקיד של רכז פרח.
פרח - תקרית שלא ציפיתי לה
בוחן מוזר שנראה קל מדי
פגישה תמוהה עם זוג בלוגריות ולקיחת המשכורת מהעבודה


נכתב על ידי fearless eyes , 13/5/2009 23:35   בקטגוריות OOK!?!? WTP  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)