לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009


ancient time has came upon us

"And I seem to lost my appetite"
(poets of the fall,passion colors everything)

little I accomplish,far to reach




הייתי במסיבה והאסימון נפל, כל מה שחשבתי שהצלחתי לעבוד עליו,
למעשה היה כאפס.
לאן נעלם אותו אחד שהיה כאן לפני שעות בודדות, לאן אותו אחד ברח?
היו בחורות יפות והיתה אפילו אחת ספציפית ופשוט כלום.
מה,מי,איך התדרדרתי ככה?
או שאולי הכל היתה רק אשליה אחת גדולה.יות רמדי שאלות ופחות מדי תשובות.

אני צריך שינה טובה, וזה משהו שאני לא אקבל לפני שאני אשיג את התשובות שלי כנראה.

פרדוקס מעניין.
נכתב על ידי fearless eyes , 6/6/2009 04:23   בקטגוריות תהיות, קטנוניות, צרות של עשירים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)