לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

Predictable


כמות התרגילים עוברת כל גבול אנושי , האמת היא שאני חושב שאם גם באמת הייתי
טורח להכין את כולם בזמן מההתחלה ולבד, אז היה לי הרבה יותר זמן, אבל ככה זה כשמתעצלים לעשות כל דבר חוצמלשבת ולצאת כל היום.... החיים הקשים:)
מצד שני עכשיו העומס של כמות התרגילי בית היא מטורפת רוצה כבר שיגיע יולי.

רוצה כבר חופש.ועבודה, אבסורד מסוים.

מצב הרוח נכון לאתמול היה גמור אבל רוצה לפוצץ מישהו מכות,
ונכון לעכשיו ,המצב רוח הוא רוץ כל עוד אתה יכול כדי שלא תרביץ למישהו.
שונא לעשות מאמצים ושאז הכל נופל.

קראתי איזה מאמר על ילדי הפרחים שהם הגדירו את עצמם במה שהם לא, ולא הגדירו את עצמם בתור מה שהם כן ולכן הם התפוררו , אני גם מגדיר את עצמי בעזרת מה שאני שונא, זה הופך אותי לילד פרחים???
חבל, הייתי מוכן להשתתף בוודסטוק.
נכתב על ידי fearless eyes , 12/6/2009 17:48   בקטגוריות אקדמיה, חיים.............  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לילי ב-15/6/2009 10:34



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)