לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

The kids Aren't Alright


That's okay man cause I like the abuse
I know she's playing with me
That's okay cause I've got no self esteem
(the offspring,self esteem)

ניסיתי לכתוב לכאן בימים האחרונים וכל מה שיצא לי היתה טיוטה של כמה גיבובי מילים
מצורפות יחדיו.
מצד שני ,זה לר וב מה שייוצא לי כשאני כותב לכאן במיוחד כשאני במצב של שיכרות כמו עכשיו.
לא יודע מה לעשות כבר עם עצמי , כל השבוע ר קמשתכר ומוציא כסף כמו מטורף. מנסה
להוציא את התסכול , את העצבים ושומדבר לא עוזר הכל רק מתמלא מבפנים ,צריך לחזור
לספורט אולי זו הדרך היחידה שלי לפרוק את כל הדברים האלו...

כבר שבוע שלמעשה כל מה שאני מחפש זה מישהו לדבר איתו וכל מה שאני מוצא כל פעם
מחדש זו אשליה של אנשים , שמדברים איתי , אשליה של אנשים שאיכפת להם, אשליה של אנשים. פשוט משחק אחד גדול של אנשים , וכולם משחקים בו ואני לא בחוץ ולא פנים.




הוצאתי השבוע סכומים לא הגיוניים על אלכוהול שפשוט זרם פנימה לתוך הורידים שלי
וכנראה שמסרב באופן עיקש לצאת משם. ולמען האמת הרבה יותר נחמד להיות שיכור
מאשר לשמוע אנשים מדברים, כי גם כשאני שיכור הם מדברים את אותם השטויות פשוט
עכשיו הם גם מצליחות להצחיק אותי....

כמו כל יום,גם היום חזרתי מפאב כולי שיכור ומאושר למרות שהיום שתיתי לפחות אלכוהול ברמה יותר טוב, קצת ויסקי סינגל מאלט אפעם לא עשה רע לאפחד.....


צרות שהיו בשבוע האחרון :
חשש לסרטן אצל אמא - עבר כשהיא קבילה את התוצאות ביום רביעי , אז עכשיו היא סתם על 2000 מ"ג של אנטיביוטיקה ומתנהגת כמו משוגעת איזה כיף.
חשש לסרטן אצל אבא - שלח את הבדיקה היום , מחכים לתשובה.
חשש ל בעיה נוירולוגית כלשהי ולכן הוא צריך לעשות EMG.

ועד לכאן לחלק המחלות השבועי , כשאני עוד צריך לעבור בדיקת אקו לב וקרדיולוג, שלא להזכיר את האורטופד שאני מחכה כבר לתור הזה.... בקיצור כיף חיים.

והרבה יותר מדי שיעורים שיש מהאוניברסיטה אבל אין כוח להכין...וכשאני אומר יות רמדי אני מדבר על העובדה שאם באמת הייתי עושה את כולם אני חושב שאולי הייתי מספיק ואני אומר אולי כי פשוט זה הגיע למצבים של 10 תרגילים בכל זמן נתון....



ואכן הגעתי לשפל הרמה, התחלתי עם בחורה על הפאב,









והיא היתה קטינה.





עריכה מאוחרת :
עכישו כשאני צלול דעת ( כן בטח), אז אני גם יכול להגיד לכם שסיפור מסגרת , עבד ככה שהגענו לבאר, (לרוב אמורים להיות בגיל 18 ומעלה כדי לשתות כזכור לי) , והיו שתי בחורות יפות אז דיברנו איתן , אחרי שגיליתי שהבחורה קטינה, הלכתי לשירותים , היה את השיר של הכותרת , והבחורות פשוט רקדו על הבאר ואני פשוט נשארתי עם פה פעור.
נכתב על ידי fearless eyes , 22/6/2009 01:51   בקטגוריות אהבה ויחסים, צרות של עשירים, עיניים והזיות אחרות, אהבה ויחסים, צרות של עשירים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-24/6/2009 00:31



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)