לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

Wheels of Torment


אתמול , בצהרי היום , גזר הגיע ושאל את דעתי מה לעשות עם ציפי ,חברתו משכבר הימים , בסופו של עניין הוחלט על נסיעה לבירה(ולא אי אפשר לשתות אותה במקרה הזה),
ואני הצטרפתי לנסיעה כדי לתמוך בו כדי שלא יחזור לבד בלילה.
ואני חשבתי לתומי, בוא נתקשר נשאל אנשים מה הם עושים אולי ניפגש,
אחת בתורנות בבית חולים עם סבא שעבר ניתוח , השניה בדיוק יצאה מאשפוז, השלישי פשוט נעלם כאילו בלעה אותו האדמה.
ארקדי הצטרף אלינו , באמצע הדרך ארקדי קיבל טלפון , חבר שלו נהרג בקוסטה ריקה.
אז ככה אנחנו חבורה של 3 צעירים עליזים נסענו לבירה.



וכמובן שהמכונת משקאות תבלע לי את המטבעות ,
והיום נרדמתי כל היום עד שאפילו לא הכנתי את התרגיל שהייתי צריך.
החלום המתוק.




צחוק הגורל אוהבים להגיד, אני נוטה לחשוד שזה סתם איזה פסיכופת מגלומני שמתאם את הכל ומתפוצץ מצחוק כל היום.
באותו יום שפגשתי שתי בחורות לקפה, פתאום הירושלמית הופיעה לה משומקום חזרה ונעלמה כדרכה.
באותו יום קיבלתי את הבשורה,
אתה תחיה אמרו לי
ואני הבעתי פליאה
הרי זה ברור אני חי ואני אמשיך לחיות,
ופה קבור הכלב, איך אתה באמת רוצה "לחיות"...

"כן , רע לי ככה"
(תענה לי , היהודים)
נכתב על ידי fearless eyes , 24/6/2009 01:59   בקטגוריות צרות של עשירים, ציניות צרופה, חיים.............  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כאן מעיין ב-27/6/2009 05:11



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)