לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2009

this is my last resort



"When I see her eyes
Look into my eyes
Then I realize that
She could see inside my head
So I close my eyes
Thinking that I could hide
Disassociate so I don't have to lose my head
This situation leads to agitation
Will she cut me off?
Will this be an amputation?

I don't know,
If I care
I'm the jerk,
Life's not fair
Fighting all the time
This is out of line
She loves me not, loves me not
Do you realize, I won't compromise
She loves me not, loves me not

Over the past five years
I have shed my tears
I have drank my beers and watched my fears fly away
And untill this day
She still swings my way
But it's sad to say sometimes
She says she loves me not"

(she loves me not,papa roach)


התכנון : נסיעה לחו"ל ביום ראשון הקרוב.
מכשולים: מחר מבחן ,והמון סידורים לפני כי אחרת אני לא אוכל ממש לטוס, שונא סידורים מציקים.
אה כן ואיזה חבר שכנראה הולך להבריז לי, משחקי אגו וטמטום שוב פעם נכנסים לחיי
, מה שאומר שיש לי שלוש אפשרויות כרגע פשוטות , לבטל , לנסוע לבד , או לנסות
להכיר חברים חדשים תוך כדי בינתיים אני על האפשרות השלישית.

נמאס לי כבר מכל הלימודים האלו מכל השגרה הדוחה הזאת. ובעיקר מהאנשים.
מחכה בחשש ל22 לחודש, אבא ילך לבדיקה.



מה שאתמול הרגיש קרוב
היום מרגיש משותק
הדיבור מנותק
חיים בעולמות נפרדים
קרועים בין אנשים
אולי זה רק אני
שעדיין תקוע עם חלומות,
מטורפים או ורודים.
נכתב על ידי fearless eyes , 15/7/2009 02:39   בקטגוריות חיים.............  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-17/7/2009 02:59



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)