לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2009

תל אביב והעיר הגדולה


נראה לי זה עדיף מסקס, כל יום קורה משהו מוזר אחר, וזה הרבה יותר מבדר.

בימים האחרונים חזרתי לעבוד באופן די קבוע,בפעם הראשונה, במונית שירות חזרה
אחרי כמובן שלא נשארה לי סוללה לMP, ישבו שתי ילדות מאחוריי ריכלו מי עשתה מה ועם מי,
ועל מהות האהבה, ועל עד כמה היא דבר מסובך , ושכל מה שהן רוצות זו אהבה,ועוד כל מיני
חרטוטים כאלו ואחרים,ולי בראש כל מה שרץ זה "ילדות קטנות וחביבות אולי תבינו שאהבה
היא רק חלק מהחיים ולא החיים עצמם, יש עוד דברים בחוץ שמה, ואם אתן ככה עכשיו גם אחרי עוד כמה שנים אתן תיראו אותו הדבר מתמרמרות על מר גורלכן...."

בין לבין אני כל פעם מחדש נזכר למה לא ממש סבלתי את העבודה הזאת.

אפיזודה שניה, ישבו לי על הבר שתי בחורות,אחת ג'ינג'ית ואחת עם שיער שחור, שתיהן חמודות.
ומתברר שלמדתי עם אחת מהן בכיתה א-ב' ואפילו זכרתי את המסיבת פרידה שלי מהן,כמה שהעולם הזה קטן.
והאמת שהיא אפילו טרחה להקשיב,שיאים נשברים כל יום.
ובדרך חזרה הביתה, אני רואה את האוטובוס עובר, המוניות שירות לא עוצרות, מחכה
לאוטובוס הבא,עולה עליו וכמובן שאחרי תחנה וחצי מי שעולה על האוטובוס היא החברה הראשונה. שמסתבר שמתחתנת עוד חודשיים, נשמע כמו עונש תואם:)
וזה היה הפרק הראשון של מסע אל העבר, עכשיו נשארה לי רוח ההווה, ורוח העתיד.
למרות שעם עבר כזה אני מעדיף לוותר על שני האחרים...
נכתב על ידי fearless eyes , 18/8/2009 23:04   בקטגוריות אהבה ויחסים, חיים............., תהיות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לילי ב-28/8/2009 01:53



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)