לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2009

Alone in the light


כמה זמן שלא הייתי כאן , וכמה זמן שלא נשארתי לבד, עם עצמי, עם המחשבות שלי.
בלי הפרעות , בלי קיטועים, ללא אנשים מעצבנים.
והנה הרגע שמעתי את הדלת של השירותים זזה מה שאומר שעוד שניה ינסה לגרום לי בעדינות
ללכת לישון, כי עדיין לא עברתי את גיל 8,
אותו הגיל שבו אומרים לכם מה לעשות ודואגים לכם בכל שניה נתונה כמו כל אמא פולניה זה בערך אמור להיות הגבול שבו כבר הילד אמור להתחיל לעשות דברים לבד.
כנראה שנשארתי איפשהו באזור ההוא.או שאולי יש אנשים שחושבים שנשארתי שם.
אנשים שחושבים, צמד מילים מאוד מבדח.

כמות האנשים שבאמת עושה את זה יורדת מרגע לרגע.




ביום רביעי הייתי בניתוח, וביום ראשון חזרתי הביתה, חשבתי שזו תהיה הקלה לחזור הביתה, והאמת שאולי היה עדיף להיות רחוק מהבית, כמה שיותר יותר טוב.
שמעתי את תולדות ישראל מפי סבא בן יותר מדי ,את הביקורות על כל צוות האחיות והרופאים
והוא קינח גם בשאר החולים,קחו אטמי אוזניים וסוללות ספייר לMP!

בגלל הניתוח אסור לי לצאת החוצה, הפכתי לערפד באופן רשמי. רק תנעצו בי יתד עץ וסגרנו את הסיפור.

מרפי ממשיך לצחוק ובגדול, הוא כל כך אוהב את זה, אני חושב שברגעים אלו ממש הוא משתין מרוב צחוק.
לפחות מישהו אחד צוחק.
על כולנו,אבל צוחק.




ולדברים יותר משמחים, אח שלי הביא לי בקבוק של Laphroig, מדהים עד כמה קל לעשות אותי מאושר. זה עולה די הרבה כסף אבל זה עדיין קל.


אני צריך ללמוד,צריך לעבוד, צריך להכין עבודות(בסימן שאלה די גדול) ועדיין אין לי כוחות לעשות את זה, פשוט כי אני צריך להתנתק מההווה הזה.

"
I kept the right ones out
And let the wrong ones in
Had an angel of mercy to see me through all my sins
There were times in my life
When I was goin' insane
Tryin' to walk through
The pain
When I lost my grip
And I hit the floor
Yeah, I thought I could leave but couldn't get out the door
I was so sick and tired
Of a livin' a lie
I was wishin' that I
Would die "
(Aerosmith,Amazing)


sometimes all you want is a piece of humanity
נכתב על ידי fearless eyes , 26/8/2009 04:21   בקטגוריות תהיות, עיניים והזיות אחרות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לילי ב-26/8/2009 10:15



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)