לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2009

Countdown to Extinction


מצב רוח קרבי כזה ממזמן שלא היה,
מזכיר לי נשכחות.


Blinding Anger

ראית את זה מגיע ונשארת עיוור.
הרגשת את הסיבוב של הסכין
ממשיך בשלך כאילו כלום לא קרה.
הטפטוף מכרסם כמו מים,
מעכל כל חלקה,
החליק לך בין האצבעות
רצית ולא הצלחת.
ועכשיו, הפור נפל.
wait for the fall.

your fall




מנסה להבין איך אני הולך לשרוד כאן עוד שנה
כל שניה שאני מעביר כאן גורמת לי להרגיש כאילו עוד שניה אני אתפוצץ וארצח מישהו אני חייב
להירגע חייב למצוא מחשבות להתעסק איתן אני רוצה כל כך הרבה ולוקח כל כך מעט.
מעלים את עצמי ומנסה להתרכז, כואב את הפיסקה הזאת בעיניים עצומות כדי לנסות ולמצוא קצת שלווה.
ראיתי עולמות שחורים,לבנים,אפורים,ואפילו עולמות ורודים
והעולם שלי נשאר שקוף חיוור ללא צבעים.
זה מצחיק שהדברים שאני יכול להתנחם בהם באים בצורה של אלכוהול לרוב,
וזה הדבר היחידי שיוצא טוב מזה שכולם טסים לחו"ל.



"Day after day your home life's a wreck
The powers that be just breathe down your neck
You get no respect
You get no relief
You gotta speak up
And yell out your piece

So back off your rules
Back off your jibe
Cause I'm sick of not living to stay alive
Leave me alone
Not asking a lot
I don't wanna be controlled

That's all I want
That's all I want
That's all I want
That's all I want"
(All I want,The Offspring)



נכתב על ידי fearless eyes , 27/8/2009 17:25   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-29/8/2009 02:25



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)