לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2009

Vision Evolution


שלושה ימים של עבודה, מבחן אחד, שני ימים שחתכתי את עצמי ונכוויתי בעבודה,
ויום אחד גם שנסעתי לבקר חברים בנתב"ג, היה שווה כל שקל על החניה, כבר שכחתי איך זה לפגוש אנשים מהעבר, שווה כל רגע:).

לצאת לאור, לעשות את מה שאני אוהב, וגם קצת את מה שפחות, ועדיין לא מצאתי פיתרון לבעיית המגורים.
זה מצחיק, שני אחים, ושניהם לא מצליחים להסתדר עם דברים בחיים, רק לי איכשהו יש יותר קומבינות משניהם.
גם כן האחים של היום.


אחרי העבודה,נסעתי לנתב"ג.פגשתי את אחת הבנות הכי עייפות שראיתי, זה היה מצחיק, פגשתי
גם את שימי, הוא רזה בהמון,השתנה ,גידל בלורית והפך ליפה תואר, עוד שניה קיבוצניק וזהו, טוב
נו הוא כן רזה כן גידל בלורית אבל ייקח עוד זמן ליפה תואר, בכל מקרה שנים שלא ראיתי אותו,
מאז הצבא.~אנחה מתודית~ היו זמנים.




לאחרונה, בצורה עקומה לחלוטין נפל לי אסימון, שאולי לא יעיל במיוחד להסתכל על העולם
הזה בפסימיות, כן לזכור שקיימת את הגישה הזאת , אבל למעשה, כל מה שאני צריך הוא
להסתכל על העולם מכל הצדדי המבטע שקיימים, ופשוט לבחור במטבע שבו אני רוצה.
ואיזה מטבע אני רוצה?מטבע ההנאה.






נכתב על ידי fearless eyes , 2/9/2009 05:25   בקטגוריות אופטימי, פסימי, אהבה ויחסים, חיים............., תהיות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-3/9/2009 03:04



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)