לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

1/2018

exile


" Sometimes I wonder if there's a better place"

(fallen angels, aerosmith)

 

כבר חודשיים שאני חי בסביבה חדשה, מדינה חדשה, בעולם חדש.

מרגיש כמו ילד שהולך את הצעדים הראשונים שלו מצד אחד.

מצד שני מרגיש כאילו אני מחזיק את כל העולם על הגב.

 

הפרידה מהקשר האחרון למרות שאני היוזם קשה מנשוא.

 זה היה כואב ועדיין כואב כמו שזה, אחרי 5 שנים, מי שהאמנתי שאני אחיה איתה את שאר חיי.

פתאום לגלות שיומיים אחרי שנפרדנו כבר פתחה חשבון בokcupid.

 

"tell me how it feels to be the one who turns the knife inside of me"

(hole in my soul, aerosmith)

 

עברו שנים מאז שבאמת כתבתי בו.

לאחרונה אחרי שגיביתי את הבלוג, עברתי על החומרים שלו.

הבנתי שאני לא יכול למחוק את זה, זה חלק ממני, אולי אני אפילו אוציא מפה כמה שירים לפרסום.

כשעברתי עליו, זה היכה אותי, הזיכרונות שצפו ועלו, לטוב ולרע.

התחלתי טיפול פסיכולוגי. אולי משהו טוב?

דבר אחד בטוח, מהרגע שיצאתי מהבית של ההורים, החיים שלי נהפכו להיות פחות ארסיים.

 

הדבר הראשון ששמעתי בטיפול היה "גרת בבית עם הורה לא כשיר". 

No shit sherlock?!

 מה הסגיר את זה? האיום של לחתוך את הידיים? הימים שביליתי בארונות או הרגעים באמצע הלילה ישנתי בסלון על שטיח?

או שאולי הצעקות האינסופיות והפחדים או אולי הרצון לברוח בגיל 6?

איך אפשר לרפא את זה?

אולי אפשר להמשיך הלאה, אבל הפצע הזה תמיד יהיה שם.

כמו הזיכרון של קנה חם שטעם פעם דם.

 

נכתב על ידי fearless eyes , 14/1/2018 01:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 1Nothing ב-14/1/2018 02:06



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)