לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

1/2018

גיל ההתאבדות


זה הטרמינולוגיה שהצלחתי להוציא כשדיברתי עם הפסיכולוגית.

פשוט התפוצצתי מצחוק, הייתי חייב לשתף.

וזה קרה אחרי שהיא שאלה אותי אם חשבתי על להתאבד.

 



 

מצאתי את עצמי מבשל פה לא מעט בזמן האחרון, כבר שכחתי עד כמה אני באמת אוהב את זה.

אני כנראה בחיפוש מתמיד אחרי עוד גאדג'טים למטבח. מעניןי אם אני אי פעם אפסיק.

 


 

אתמול ראיתי עוד פרק בplanet earth 2, ויש חיה ששמה butcherbird. ויש לזה סיבה טובה,

אני חושב שזה לא לבעלי לב חלש. אבל מישהו שכח לשים את האזהרה הזאת בתחילת הפרק.




 

 

אחרי 3 חודשים הצלחתי לקבל מחמאה מהבוס שלי.

קשה להסביר עד כמה זה נדיר.

זה קרה תוך כדי משחק פינג פונג וגם אז הוא השתנק תוך כדי הוא אמר את זה.

אני אישית חושב שזה מרמז יותר על טיל בליסטי מאשר ההתראה בהוואיי.קול

 


"Always, always, always, always, always, always
I just can't live without you
I love you, I hate you, I can't get around you
I breathe you, I taste you, I can't live without you
I just can't take anymore
This life of solitude
I guess that I'm out the door
And now I'm done with you"

(saliva. always)

 

נכתב על ידי fearless eyes , 25/1/2018 23:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-27/1/2018 03:21



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)