לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

1/2018

ring, ring, ring


צלצל הפלאפון.

 

מסתכל ולא מאמין, על הצג, האקסית מתקשרת. עונה, לא מבין מה קורה.

שומע קול חלוש בצד השני, קורא בשמי, מנסה להבין אם הכל בסדר.

אומרת לי שהדירה ריקה, ל שלי כבר לא שם יותר.

והיא פשוט לא יכולה להכיל את זה לבד.

מנסה להרגיע אותה.

כל מילה שלה שולחת חץ בדיוק איפה שעדיין אין שיריון.

הפצע חוזר לדמם, לפעמים לאט, לפעמים מהר

אומרת לי שהיא מתגעגעת, ולמה שלא נחזור להיות ביחד?

ומשפט אחרי אומרת לי שהיא כבר יצאה לשני דייטים ולא יכלה להתנשק איתם כי היא הרגישה שהיא בוגדת בי.

 


 

"Take a walk outside your mind

Tell me how it feels to be
The one who turns the knife inside of me
Take a look and you will find
There's nothing there, girl, yeah, I swear
I'm telling you girl yeah ''Cause

There's a hole in my soul
That's been killing me forever
It's a place where a garden never grows
There's a hole in my soul
Yeah, I should have known better
'Cause your love's like a thorn without a rose"

(aerosmith, hole in my soul)

 


 

תוך כדי השיחה כל מה שאני מדמיין:

1. לוקח חוט דיג מתגנב מאחוריו, כורך את החוט סביבו ומהדק. ומהדק עד שהוא לא נשאר, וכשזה נגמר, מרוח לי חיוך טיפשי על הפנים.

2. רץ באמוק לתוך זירת איגרוף, ופשוט מכלה את כל הכוח שלי בתוך השק איגרוף/הבחור שהיה שם

 


 

ומה שאני אומר לה, הכל בסדר, תירגעי זה יעבור, אני לא כועס.

אני באמת לא כועס, אני פשוט לא יכול לשאת את זה עכשיו.

 

 

לא עונה יותר לטלפונים. רק טקסט.

 

"תהיה כמו שאני צריכה 
ואל תיתן לי מנוחה 
אמתח אותך עד שתשתגע 

את כל מה שנשאר מהכח שנגמר 
אשמור לי למחר לעוד יום נהדר 
את כל מה שנשאר מהכח שנגמר 
אשמור לי למחר לעוד יום נהדר"

(בוטן מתוק בקרקס, כל מה שנשאר)

נכתב על ידי fearless eyes , 27/1/2018 22:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-28/1/2018 00:25



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)