לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   




הוסף מסר

2/2018

רגשות משונים


 

לפני כמה זמן הלכתי לשיעור סלסה, אחרי שנים שלא השתתפתי, זה היה נורא נחמד, צריך לעשות את זה יותר.

באותה נשימה, או כמה נשימות פחות למען האמת, רקדתי, בהתחלה בעיקר לבד כדי לתרגל.

בשלב שבאמת רקדנו בזוגות, היתה אחת שפשוט הגוף שלי הגיב בצורה שכבר שכחתי איך היא מרגישה.

הרגשתי כמו ילד בן 5 שהילדה הכי יפה בגן מדברת איתו.

כנראה שמנטאלית נשארתי שםנבוך

 

לא חזרתי מאז לאותו שיעור, אולי אני צריך כשאני חושב על זה.


 



 

הצלחתי לחזור מהטיול סקי לא שבור לרסיסים, ואז היתה המסיבה של העבודה.

שהיתה ממש טובה, היתה אפילו רחבת ריקודים של 90s, שזה היה משעשע, כי זה התחלק בין שתי קבוצות

אחת שהכירה את השירים ורקדה בנוסטלגיה משוגעת והשניה של צעירים שאין להם מושג מה הם שומעים ורוקדים.

באותו לילה כבר לא הצלחתי להירדם בלי משככי כאבים, הכי כיף שיש לך תזכורת לעד כמה אתה לא באמת יכול לעשות את מה שאתה רוצה.

 


 

 

מרפי הבן יונה, עוד פעם מביא לי בקטנה, יש יום שמש יפהפה היום, ואני לא יכול לצאת לטייל איפה שאני רוצה כי אני חייב להיות זמין לעבודה.

למה דווקא כשאני תורן צריכה להיות שמש!?

נכתב על ידי fearless eyes , 4/2/2018 12:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)