לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   




הוסף מסר

2/2018

דיסוננס


כנס, מאות אנשים חדשים, פרצופים חדשים, את רובם אני כנראה לא אראה יותר לעולם.

כמות הקפה שיכולה לגרום להתקף לב לאדם רגיל.

 מצאתי את עצמי מדבר לאחת המציגות  וכל מה שעשיתי היה לתת ביקורת בונה על אחד השקפים. ו מצאתי את עצמי מזיע מרוב התרגשות, כמה זמן שזה לא קרה. האם זה טוב, האם זה רע?

אנשים מאוד לא נחמדים או שאולי אני פשוט מנסה להיות נחמד מדי.

בכל מקרה כל מה שאני יודע זה שיש לי עוד יומיים של זה.

 

הלכתי היום אחרי הכנס לאכול עם כמה אנשים, ומסתבר שאחת מהן הופיעה באחת האפליקציות, שזה משעשע כי אני די בטוח שהיא זיהתה אותי משם.

מחכה למחר, צפויה מסיבה, מקווה שלפחות אז אני אוכל קצת להתנתק.

 

 



 

הגעתי למסקנה, שכל פעם שאני מחפש פה איזושהי אינטראקציה אנושית אני למעשה רק מחפש דרך אחרת להתנתק כתחליף לזה שאני לא משחק במחשב כבר כמה חודשים. ואז עולה השאלה, מה עדיף לחזור להתמכרות או לנסות לייצר את החדשה. האם מגע אנושי טוב יותר ממה שמשחקי מחשב יכולים להציע. וככל שאני חוכך בדעתי יותר בשאלה הזאת, הגבול נהיה יותר מטושטש.

 

"Everything's so blurry
And everyone's so fake
And everybody's empty
And everything is so messed up"

(blurry, puddle of mudd)

נכתב על ידי fearless eyes , 13/2/2018 23:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איגנציוס ב-16/2/2018 17:18



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)