לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

3/2018

trip to the 90s


מישהו פעם אמר לי שניו יורק מרגישה לו כאילו היא נשארה בשנות התשעים, ואחרי שבוע שעבר קשה לי להגיד לו שהוא טועה.

 

ניו יורק, עיר ללא הפסקה. כל כך קוסמת, קודרת. מעבר לפינה זו הזדמנות או מארב?

ועכשיו לי יש את ההזדמנות לעבור אליה, עד כמה היא באמת קוסמת עבורי.

חידה לא קלה.

 


 

היה טיול כל כך טוב וכל כך רע עד כדי כך שלא הצלחתי להחליט מה יותר, היה אוכל ומפגשים ומצד שני הבטן שלי לא אהבה שם משהו בכלל.

 


 

 

הורדתי למינימום הכרחי תקשורת עם האקסית. אני חושד שהיא עדיין רוצה שנחזור. אני חושב שהחשד הזה היה בגודל של פרסומת באיילון כשהיא אמרה לי במפורש שהיא רוצה לעבור לכאן לגור איתי. אני כבר נכוותי פעם אחת כשהיא לחצה עליי לעבור לגור ביחד. לא עוד.

 

היום פגשתי מישהי אחרי חודשיים של פינג פונג מכל מיני סיבות שונות ומשונות, אני בדרך כלל מצליח לקרוא אנשים, היא פשוט קיר בטון עבורי. שזה ממש מושך אותי וממש מרחיק אותי בו זמנית. אני גם לא יודע אם אני בכלל רוצה משהו כרגע או סתם ידידה כי היא אחלה.

כן ולא, מכל מיני סיבות שונות ומשונות ואני חושב שבעיקר תליתי במפגש הזה הרבה תקווה שהוא כבר הפך לסוג מסויים של פנטזיה.

 

אני לא בטוח איך היה בו, לא בטוח איך להתנהג פה, הכל פה כל כך שונה. מה שבטוח אולי. ועדיין יש לי פרפרים קטנים טובים בבטן שכבר שכחתי שיכולים להתקיים, והפרפרים האלה נותנים פתאום מוטיבציה לעשות כל כך הרבה דברים.

 

"How can I live in the past now 
I'm trying to think the future 
We always live in the past now 
We should be living the future"

(tantric, I don't care)

נכתב על ידי fearless eyes , 14/3/2018 01:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-15/3/2018 11:54



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)