לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

9/2005

My Own Prison


ספר אחד יותר ספר אחד פחות ,מזה משנה כשהכל צבוע באותו אפור מטאלי?, מסתכל וכל מה שאני רואה צבעים של אפור ,עוד ועוד גוונים הכל מסביבי עוטה גוונים משונים... ואז רואה את אותה נקודה ישנה,שחורה,בולעת הכל לתוכה,מסתכל לצד שני והנה הנקודה רק גדלה...
מנסה למחוק אותה ומורח אותה על כל הדף...בורח קצת ללבן וגם הוא כבר נהייה אותו אפור מטאלי....



כנראה שכל מה שנשאר זה לצ'קמק את הדף ולזורק לפח ולהתחיל מהתחלה..




מה עוצר אותי? אותם דברים עתיקים....אותם דברים שמונעים ממני.... מונעים ממני לנשום,מונעים ממני להרגיש את האוויר,לטעום את המים,להריח את הריח המשכר, לראות נופים עוצרי נשימה,
מונעים ממני הכל.
מונעים ממני לחיות.


"Welcome to a new kind of tension.
All across the alienation.
Everything isn't meant to be okay."
(american idiot,green day)



sometimes you go too far
sometimes you need to get a memo
sometimes you are the image you created
the creation you made
sometimes it's just the sorrow wrapping you
into another lonely night
other times,you just need to be you



כל העיניים זזות,מרצדות,מחפשות, רצות, ממהרות,בוחנות,מאבחנות את מה שהן רואות, אבל הן יודעות מה הן רואות??
לא עוזבות במנוחה,רודפות, מחפשות אותי בכל פינה קטנה של שקט ושלווה,הספקות....
והכל נחרך מבפנים..





שישבת הייתי בעיקר עם ג'וי....
לא מזמן ראיתי סרט על בוקובסקי..היה לא רע .... היה גאון.....ואז הבנתי מה שלא זכרתי ממזמן
כל מה שצריך זה שביב של תקווה....

אתמול העברתי עוד יום בלעשות כלום וגם היום כי לא נתנו לי לעשות את מה שרציתי,למה?ככה...
אין פאקינג סיבה אחת...הורים...אותו מצב כבר פאק 18 שנה שומדבר לא השתנה הכל אותו דבר בדיוק,אין אפילו טעם לנסות להבין...
כבר אין מוצא כל הזמן באותה אשליה ישנה,אותה בועה, אותו המצב,אותה המועקה, אותו רצון....

"הציפיות לטוב הולידו את התקווה
הציפיות אשר התבדו הולידו את האכזבה.
האכזבות הולידו את הפחדים,
אשר הביאו למותן של הכוונות הטובות.
מותן הבלתי צפוי של הכוונות הטובות,
כצפוי, הביא למותה של האהבה.
ביום בו מתה האהבה, נולדתי אני,
אני כצפוי, הוא האיש הרע."

(האיש הרע,החברים של נטאשה)

אותו רצון..... שמקונן בי כל הזמן ולא נוטש .... אותו רצון שאני נאבק בו ... אותו רצון שפעם אחת הצליח לצאת החוצה אותו אדם שחי חודשיים מהחיים שלי במקומי...לפני שנה וחצי..חודשיים שאני כנראה לא אשכח בחיים שלי,החודשיים שבהם האדם הזה חי במקומי אתה חיים שלי .....

WHO ARE YOU?



נכתב על ידי fearless eyes , 26/9/2005 15:10   בקטגוריות the truth is out there  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Wertzsn ב-28/6/2007 15:21



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)