לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

10/2005

Denial


התעלמות היא הדרך המהירה ביותר לאובדן זהות



הכחשה זהו השלב הראשון בפיתרון הבעיה....



אני לרוב טוען שיש לי עין חדה....כנראה שהיא כבר עצלה כמה זמן...
כמה חודשים כבר יש לי טלנובלה נורא חמודה מתחתיה,ולא שמתי לב.. .או שאולי שמתי לב
והדחקתי או הכחשתי זה לא משנה ,בשורה התחתונה לא התייחסתי לזה... וככל הידוע לי ככל שלא מתייחסים למשו הוא נהיה הרבה יותר....
הדוגמה הקלאסית היא מה שהפכו סקס....כל הקונצנזוס זה עד כמה סקס זה דבר רק של "גדולים" ועד כמה שצריך מוכנות נפשית
ועוד הרבה זיבולי שכל יפים,ושאסור לדבר על זה בפרהסיה( ככה מחנכים אנשים עד היום הזה ,קצת עצוב לא?)
מי שהולך להבין מזה משו אני מרחם עליו כי זה אומר כנראה שהוא חובב מושבע של טלנובלות.... לכן אני אקצר כי אני שונא טלנובלות ואני לא
רוצה שאפחד ממי שקורא כאן אם בכלל יהפוך לאחד כזה... לאחד החברים הטובים של ג'וי היה קטע איתה מגיל קטן מאוד/מדי... מאז הוא
רודף אחריה באש ובדם וכנראה שאני ניפצתי את החלום,הבעיה שהוא מדחיק ומכחיש ולא מתקדם קדימה ,מקים את הבית שלו ועדיין מסתכל לאחור
וזונח את כל החיים רק כדי לעמוד בתור לבדידות וכאבים..שומדבר כבר לא ישנה את הדעה חוצמאולי בחורה נאה(מישי מתנדבת?
בבקשה????????) ,תקראו לי קנאי תקראו לי בכל שם אפשרי אבל הבעיה נותרת בעינה כל עוד אני כותב את המילים,הזהירו אותי מראש
והתעלמתי במודע לא רציתי לראות את הצלול....אולי עכשיו הבומרנג חוזר בחזרה??




היתה ארוחת חג מפוצצת וגם יום אחרי זה התפגרתי כמעט מאוכל,הרבה אוכל קצת חברים הרבה הברזות ואי ודאות החיים הרגילים,יש מצב שהיום
גם מצאתי עבודה או לפחות ניסיון לחפש מקום עבודה שזה גם משו....=]
הייתי היום בלונה פארק, עצה לחיים לא לעלות עם כאב ראש וסחרחורת למתקנים שם.(עד עכשיו יש לי את הכאב ראש ואת הסחרחורת
ואני בקושי מצליח לכאוב והריכוז הזה דורש יותר מדי מאמץ בלין!).במיוחד לא אלה שעושים אותו הרבה יותר חזק...
וגם תביאו מים והרבה מזה כי שתיתי נראה לי משו כמו 3 ליטר וזה לא הספיק מצד שני אני חתיכת גמל מהלך על שתיים...
בקושי חזרתי הביתה ואני מיובש רצח צריך אינפוזיה בקצב הזה ...גם ג'וי לא הרגישה טוב מקווה שהיא תרגיש טוב....



קיבלתי מטה קסמים מth.

שלושה דברים שלא ידעתם עליי:
1. התאכזבתי מהפעם הראשונה שלי
2. שונא אנשים (או כהגדרת איש חכם: "אני מרגיש הרבה יותר טוב בלעדיהם",בוקובסקי)
3. אני רואה דברים יותר מדי כמו רייסטלין(דמות מרומח הדרקון)

היתי מעביר אבל אין לי חבריםP=
מועבר ל:
D1,Nightsky,slimtom
נכתב על ידי fearless eyes , 6/10/2005 00:10   בקטגוריות חיים.............  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-13/11/2005 17:17



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)