לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

10/2005

הקיץ האחרון


"זה הקיץ האחרון שלי איתכם ועם הגשם הראשון אני אעלם...."

(הקיץ האחרון,שפיות זמנית)



די מתאים במיוחד לרשת שלי שטרחה לקרוס ולעצבן ככה שהרסה אותה לחלוטין ואין לי כוח לשבת ולתקן אותה בינתיים מה שאומר שזמנית אין לי רשת ולכן אין אינטרנט על המחשב שלי מה שגם אומר שאני לא הולך לעדכן כאן,כרגע אני כותב מהחשב של אבא שלי שלרוב הוא חורש עליו כל הזמן....וןאני לא אוהב להיות כאן גם ככה...
חוצמזה הדברים הלכו לא משו בשבוע האחרון אבל התחילו להסתדר קצת ....

אה כן ופרט שולי ולא חשוב שהוא עוד חודש וקצת אני מתגייס איזה כיף,,וויפי.... לפחות אני אשתחרר יותר מוקדם..... גם זה משו...

ההרגשה טובה אין יותר קיץ מזג האוויר נעים,החיים הטובים רק חבל שאני עדיין בבית ארבל גם זה ישתנה בקרוב אני עדיין מחפש עבודה כי אינ עצלן בן עצלן שלא מחפש כמו שצריך מתישהו אני אחפש כנראה ביום ראשון או שלישי כשיהי לי כוח להזיז את עצמי בשביל לחפשףוכן אינ יודע שאני כותב הרבה ומבלבל לכם ולי את השכל אבל זה מה יש.....בעיות שלכם אם אתם קוראים כאןP=



אה כן ושיחקתי כבר פעמיים כדורגל בזמן האחרון והגיע הזמן גם שאני אתחיל להיכנס לכושר אחרת יהיה לי רע מאוד מאוד..... כושר כושר כושר...(ניסיון נואש להפנים את הנושא ולא להתפדל יותר)


אולי מחר מצעד האהבה,בטח גם אני אלך עם הבננה לפירסר שלה מה שאומר תל אביב ובתקווה בערב להופעה של הקספרים!!!! חייבים לראות את זה לפחות פעם אחת במיוחד אם יש הזדמנות=]


חוצמזה אני די משתעמם וטוחן קצת ספרים אבל גם זה יעבור בתקווה שני אספיק לסיים את כל ה9-10 ספרים שעוד יש לי לקרוא לפני הגיוס מה שאני מאמין שאני אסיים כי הם קצרים למדי.....
ועם עבודה הכל יהיה טוב....
בקרוב אני גם אהיה חוקי אני רואה את זה מגיע ואני כבר לא יודע מה אני מעדיף....




בקיצור,תמצאו תעסוקה יותר טובה מלקרוא כאן ותחיו קצת=]
נכתב על ידי fearless eyes , 20/10/2005 18:13   בקטגוריות חיים.............  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של D-1 ב-27/10/2005 22:25



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)