לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

גזר בן 21


ולא לא אכלתי אחד כזה למרו תשזה נשמע מענין לנסות, כמה זיהום בטח יש על אחד כזה(מי פולני ? מי פולני?)

בכל מקרה יום שבת היינו עוד פעם בזירת הפשע של התחתונים האדומים, היינו בקפה נוגה, עם החברים של גזר היה נחמד בלאונג' הקבוע שם,למעלה, היה נחמד היה נורא מבדר במיוחד אחרי שהתאהבתי בשנדי כי מסתבר שזה עולה די טוב לראש בעקבות הספרייט, אבל גיליתי שככל שהמלצרית שמגישה את המשקאות יותר יפה ככה אתה נהנה מהם יותר או שזה רק אני?!

בכל מקרה, המקום היה מלא כוסינפות למי שלא מכירים נא לבדוק את השיר של השובבים - כוסינפה, זה מסביר את המושג הזה הכי טוב ולעצלנים שביניכם כי אני איתכם, פשוט בחורה עם גוף של כוסית אבל פרצוף של הגיהנום,או כמו שהוא אומר בשיר "חיכתה שעות בתור לגוף אפילו לא דקה בתור של הפרצוף,מושלמת מכף רגל ועד הצוואר, אבל el dios שכח את כל השאר"





כמה שהיא יפה....
אבל זה לא קשור אז די, עוד יום עבר כאן... עוד יום של פקודות ונהלים ומב"סים עצבניים שעומדים בשער ומחלקים תלנוות, היום חילקו בבסיס כאן 115 תלונות!,מי אמר ולא קיבל? ,לשם שינוי אני לא קיבלתי אולי עוד משהו טוב ייצא ממני בצבא.......P=



ועכשיו הולך לעשות את המנת כושר היומית היה לי עוד כמה דברים לכתבו עליהם אבל נאי כבר לא זוכר אותם וגם יש כאן יותר מדי אנשים מכדי שאני אוכל להתרכז מספיק טוב..... ואין לי מוזה ואין לי אוכל!אני צריך אוכל!
נהייתי עוגיפלצתP=....
או בירפלצת ליתר דיוק עם הbeerbelly שיצרתי....

רות, סוף
eyes only
נכתב על ידי fearless eyes , 10/2/2008 20:40   בקטגוריות חיים............., עיניים והזיות אחרות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אי שפיות (זמנית?!) ב-5/5/2008 23:29



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)