לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

מחשבים וכל מיני קטעים


עודפעם המחשב והרשת נפלה מה שאומר שאני תקוע בצבא ואני כותב מהצבא מה שהופך את הכתיבה לדבר נורא נחמד ומשמח שגורם לזה שאני צריך לוודא שאפחד אחרי זה לא נכנס לשומ חשבון אימייל או בלוג מה שגורם לזה להיות נורא כייפי
היפ היפ הריי!

בכל מקרה, נגמרה הרשת ואני צריך זמן לתקן אותה ובעיקר סוג של דרך להעביר מידע בין המחשבים כדי לעשות פורמט וכל מיני מושגים אחרים,
בשורה התחתונה זה דבר נורא מבאס וגם חטפתי כמה צעקות מאבא כי הוא נורא נחמד בהקשר של מחשבים וכמובן שאני הורס מחשבים מושבע....אני צריך לזכור לא לעזור לו לתקן את המחשבים שלו.....

ואני רוצה כבר לחזור ללמוד(אני לא מאמין שאני באמת אומר את זה) למרו תשאני לא יודע אם אולי אני רק רוצה את חופש שלי חזרה מה שאי אפשר לקבל רוצים הכי הרבה לא?




מעצבנים אותי קצת כי יש טמבל שלא מוכן לעשות תורנות ואני כמובן הזבל שזורקים עליו את כל התורנויות אז מה אם הטמבל הזה לא עושה כלום חוצמלגרבץ כל היום וגם זה נאה לי שהוא לא יודע מזה....
הנה הפירוט חוצמזה שלראות אותו 10 דקות בחייו מספיקים:
1. חושב שהעולם שייך לו
2. פזמ מעל הכל
3. בעל רישיון לנהיגה על רכב אוטומטי בלבד(עשה את זה לאחרונה)


בנוסף אני ישן בחדר מהגיהנום לאחרונה:
1. הטמבל מלמעלה ישן איתי ושם גטקעס לפני שינה וקורא לעצמו אלאדין ושכחתי שהוא משוויץ בתחתוני פו הדוב שלו....



2. לא מנקה את החדר גם כשיש מסדר

3. אחד אחר שפשוט כשהוא מוריד גרביים זה סוג של פצצה אטומית וזה לא מצחיק זה בעייתי אפילו להיכנס לחדר..... וכבר הייתי באוהל אבכ ואני מעדיף אותו על פני הגרביים של הבחור....

4. נהג נחמד וסתום שהגיעו ועכשיו הוא ישן איתי בחדר והוא פשוט סתום ברמות,מסוג הערסים המסנכים והטיפשים אבל ממש טיפשים....



מה עשיתי רע!? עד מתי רשעים יסבלו?
נכתב על ידי fearless eyes , 11/2/2008 20:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-13/2/2008 18:54



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)