לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

יומן כוננות


פעם קראו לזה מלחמה,17/2 22:00.
כוננות זוהי המלחמה החדשה של שנות האלפיים. כל פעם שקורה משהו היחידה בכוננות,
מלחמה לא באמת תראו כאן,זה מעניין איך שדברים כאלה מתפתחים
פעם היו מלחמות רגלים,לאחר מכן חילות פרשים וקרבות אבירים,יותר
מאוחר מוסקטירים,ואז נהיו מלחמות של שוחות,ראה מלחמת העולם ה1, ואז הגיעו
הטנקים וקרבות השיריון,ובמלחמת העולם ה2 התפתחו למלחמת ספינות
וקרבות אוויר.בתוספת טילים(גרעיני פה,גרעיני שם) ועכשיו המלחמות מהזן החדש:
מלחמות טכנולוגיות,מלחמות ללא מלחמה,במילים ישראליות,כוננות.
עוד פעם הגבירו אותה., כבר למעלה מ72 שעות בתוך הבוץ,רק שהבוץ הנוכחי קרוב לבית.בתנאים נוחים יחסית, רק האנשים השעות וכל השאר לא ,בדיוק ההיפך מחי"ר.

אולי הייתי צריך ללכת לחי"ר אחרי הכל בכל מקרה, בינתיים אני שורד כאן, היום הייתי בבית כמה שעות,נסעתי לבקר את גיסתי שהספיקה להיות בבית חולים בגלל כאבי בטן.
הכנתי לה לחמניות בגבינה,כמה נשרפו כי הייתי אסרונאוט כהרגלי,הספקתי לעשות שיעור נהיגנ ולדרוס כמה אנשים.

יום חמישי 14/2 בשעה 2 בצהריים גיליתי שאני סוגר את השבת כי צה"ל החליט להגביר כוננות,טוב שנזכרו רק יומיים אחרי החיסול ולא שבועיים אחרי....

אני סתם מתלונן כי אין לי כוח כבר לסגור אבל אני יודע שאיפה שאני משרת אם אני לא אעשה את זה,אף אחד כאן לא יעשה את זה כמו שצריך. כאן זה לא אני מול המחבל,אחד על אחד רואה לו את הלבן בעיניים,כמו בשטחים או בלבנון,פה זה אני והכפתורים מול האויב הבלתי נראה .אני מולו רק שאחד כזה עובר וכמה עשרות אלפי אנשים מתים עזבו אתכם ממצפון,דעות ושלל תיאוריות אחרות, איך בן אדם שיודע שהוא לא יודע לעשות תפקיד כזה מרשה לעצמו לעשות אותו!?
ואיך אני אמור לישון בשקט בעודי יודע מה קורה כאן? ואיך אני אמור אחרי זה להרגיע אזרחים שהכל בסדר... כשאני יודע שבמצב אמת אולי כן ואולי לא, וזה אולי אחד יותר מדי...




ועכשיו לכמה משפטי ערסים אופיינים שעדיין מצחיקים אותי במיוחד כשאתה מסתכל על כונפות...

גוף סקסי פנים רקסי
גוף סבבה פנים עליבאבא
גוף טוב פנים חתול רחוב
גוף אדיר פנים וואליד באדיר
גוף פגז פנים ארגז
גוף כובש פנים דחוף חובש
גוף חמוד פנים מקרה אבוד
גוף הורס פנים עובדיה יוסף
גוף בסדר פנים שרדר
גוף פצצה פנים קציצה
גוף מאדונה פרצוף מראדונה

ועל בנות שכאלו נאמר כוסינפה....
נכתב על ידי fearless eyes , 6/3/2008 20:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-6/3/2008 23:57



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)