לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

Profile of a Chocoholic


(לידיעת הציבור הבור ועם הארץ, שוקוהוליסט הינו בן אדם המכור לשוקולד)
דיוקנו של שוקוהוליסט:
הטוב: הטעם,המרקם,המתיקות,ההיפר שזה יוצר, מה לא?
הרע: ההתמכרות
המכוער: השיניים שלך

היום הייתי אצל רופא השיניים בבסיס והבנתי עד כמה השיניים שלי מוזנחות ועד כמה זה רע להיות שוקוהוליסט.....
התגלו לי עוד 4 חורים אחרי ה6 סתימות שעשיתי שנה שעברה.... נקווה שזה לא כזה רציני...כן בטח על מי אני עובד...
מה שכן לכל סייעת שם יש חיוך של מיליון דולר הן אשכרה פרסומת מהלכת למרפאת שיניים, כל השיניים לבנות לרמה של פרסומת בטלוויזיה....









בזמן קריאת "איים בזרם" של המינגווי, בהבזק של הארה, הבנתי שיש לי כמה נושאים מעניינים שאני חשוב עליהם ולא נותנים לי מנוח, נושאים פתוחים, כמו מה מתבקש: סטוצים, מערכת יחסים קצרה או ארוכה,אולי אחת רצינית ממש?
מה איכפת לי כל כך מזה בכלל, הרי עדיף להסתכל על הכל מהצד ככה רואים ומתבוננים יותר טוב כמו על יצירת אומנות.
נזכרתי בזה שאני כבר לא מסתובב עם קונדום בארנק, כבר לא חושב על הנושא במהלך היוםיום, האם זה משונה או שככה זה אמור להיות? הייתי שונה עד עכשיו או שמעכשיו אני שונה? המשנה זה או היינו הך?
משונה וייחודי מאז ומעולם, לעולם הייתי ולעולם אהיה. חלק מהפריק שואו כמו כל הילדים בעלי הצומי שמתלבשים ממש מוזר רק פשוט בלי הלבוש כנראה.
just a freak.... on a leash






ובקשר להתבוננות מהצד היום יצאתי עם ידידה שלי שלא נפגשתי איתה כבר יותר מדי זמן... הבנתי שהבחורה נראית בייניונה, וסוףסוף הבנתי מזה ישראלי קלאסי, או הישראלי המכוער אם תרצו, הבנאדם שמטריד את המלצר על שטויות ומשגע את המוכר, ואותו אחד שחושב שהכל מגיע לו, אותו אחד שממש מרוכז בעצמו ,אה סליחה זו סתם היא ועוד יותר מדי בנות אחרות שפגשתי...
בכל מקרה כמו שאמרתי להתבונן זה יפה למדתי את זה לא רע אני חשוב ופשוט ברגע שאתה מחליף את המצב שאתה נמצא בו למצב התבוננות דברים נראים לך אחרת לגמרי. ולמרות זאת הקשבתי לה כן כן אני מבקש הקשבתי לכל מילה שיצאה לה מהפה.... ואלו היו הרבה מיליפ,
אבל תכלס היה סבבה להיפגש איתה אחרי כל כך הרבה זמן זה היה מפגש איחוד שכזה....

דברים מהסוג הזה גורמים לך להתגעגע ממש לאזרחות, ללהיות חופשי....
ובברכת יום מעולה ולילה טוב אני אסיים כאן כי יש לי משהו כמו עוד 3-4 עמודי פוליו שכב רכתובים לי ואני רוצה להעלות לפני שאני אאבד אותם....זה מה שקורה כשאתה ממש שועמם ואתה נמצא בבסיס יותר מדי זמן....
נכתב על ידי fearless eyes , 7/3/2008 00:00   בקטגוריות חיים............., אופטימי, צבא, תהיות, שיעמום פסיכוזי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)