לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

Plug N Play


יש לןי יותרמדי נושאים לכתוב עליהם אז הפעם זה היהי בבום די רציני, אני בבית כי לקחתי יום חופש ועשיתי מיליון ואחד סידורים בבר אילן(האוניברסיטה),לא יאומן כמה בירוקרטיהזה חרא....ואיך אני תמיד נופל בין הכיסאות שלה.
ועכשיו אני אעבור לנושא הראשי של הכותרת...

כל המחשבים בימינו הם דברים נורא קלים לחיבור הרכבה הכל בשיטת הPlug N Play כדי שגם הבנאדם הכי לא מנוסה יצליח,הנקודה היא שגם בני אדם עשויים ככה,כששוכבים זה בדיוק אותה שיטה מכאנית, הכל פשוט,חסר רגש, מרובע,מכאני, יבש, וזה הכל כל כך דומה שזה מפחיד...


Dellusion
"You're just my illusion Made of my wet dreams"

(eatliz, Bolsheviks)

להקה מעולה דרך אגב, בכל מקרה זה די ממצה את העסק,אבל הנה החפירה:
המישור האסטרלי הידוע גם בתור המישור האחר, המישור המקביל ועוד כהנה וכהנה שמות,הינו אחד מהעולמות שבו אנחנו חיים, בודקים מה אנחנו רוצים ממנו ומחפשים את זה בעול הרגיל(העולם האסטרלי יכול גם להתפרש בתור עולם האידיאות אם אתם רוצים את הפירוש של אריסטו)
החיפוש הנואש והמרדף המתיש אחרי הבחורה(במקרה שלי), אחרי היצר, אחרי עוד גחמה. הבחורה אותה אני כל כך מחפש כל כך רוצה...
כמו בכל שיר כמעט שקיים שמדבר על הנושא ולא חסרים יש מילונים..... שתמיד מדברים על מה שהיה ובעיקר על מה שלא יהיה ועל מה שאנחנו היינו רוצים שישיה שם. הכל כל כך אבסטרקרטי שלא לומר אסטרלי, נטול יישות,נטול פנים, נטול כל תווים.
אנחנו רוצים משהו, אולי אהבה ספק קירבה,האומנם זוגיות?,בעיקר את שאינו.

ותמיד הכל כך מופשט משהו לא מוגדר שאנחנו נושאים לשם את העיניים ולא יודעים מה אנחנו רוצים.מומלץ להסתכל לבפנים ומבסיס ואולי בטעות תמצאו פנים מוכרות,פנים אוהדות,פנים נחמדות,שעוזרות.
לא יודע אם הצלחתי להמחיש את זה או לא מקווה מאוד שכן למרות שיש לי תחשוה ענקית שלא, כי אני לא יודע להתנסח, ולא יודע לכוו,כל מה שאני יודע ולמדתי זה קרוא וכתוב כל השאר איפשהו בדרך נשכח.

Comfort
looking for a girl
searching after her
provoking,teasing,where
is that woman
Night after night
roaming the streets
the beautiful is in the underground
attacking is wrong
defensive and you'll be lost
the creature undescribed
never understood
where?



וזו תמונה באדיבותה של הפולניה.
נכתב על ידי fearless eyes , 10/3/2008 11:55   בקטגוריות חיים............., תהיות, אהבה ויחסים, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-28/3/2008 00:52



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)