לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008


"כל מה שנשאר מהכח שנגמר אשמור לי למחר לעוד יום נהדר..."
(כל מה שנשאר,בוטן מתוק בקרקס)
"היא הבחורה שתיקח אותך היא הבחורה שרצית בה..."
(רק אל תלכי,כוורת)

בזמן האחרון אני יותר ויותר רואה בנות יפות, והבנתי שזה לא בגלל שיש יותר בנות יפות איפה שאני נמצא או שהטעם שלי השתנה או הידרדר אלא שהבנתי שכשמחפשים את היופי מוצאים אותו, כששומרים על ראש פתוח ומסתכלים סביב ומחפשים את היופי רואים יותר ממנו, היופי חבוי וטמון בכל כך הרבה דברים ואנשים,שרק צריך מצוא אותו,לדעת את איזו אבן להרים ומאחורי איזו דלת להציץ.

אני מתחיל להבין את העיוורון שבו הייתי שרוי, אני נמצא בו ואהיה שרוי בו לעולם. כל אדם בעל טעם שונה נמצא בעיוורון לטעמים של אנשים אחרים,למראות שונים ליופיים מגוונים,לא הייתי מתנגד רק ליום אחד או כמה(אם כבר מצליחים לגנוב משהו אז עד הסוף לא?) לךנסות לראות את זה מהעיניים של טעם אחר,מתוק,מר,חמוץ.
יש הרבה טעמים,הרבה סוגי יופי....יופיים....

כל שיש לעשות הוא להתבונן ולהנות,כל עוד אנחנו יכולים, תמיד באות צרות ותמיד קורים דברים טובים אבל תמיד גם יש את היופי הזה שנותן לנו את כוח,מסנוור אותנו ומוליך אותנו אליו(או שזה רק אני?)
הייתי בשבוע שמירות לפני שבועיי, שבוע של כיף חיים זה היה,למרות שבחרתי את השמירה הכי טובה כזאת שלא עושים בה שמירות בשישי ושבת,אבל עדיין אני חייה להיות בבסיס לצערי ואני גם חייב לביות נקי מעבירות כמו תחת של תינוק כדי שיקצרו לי אתהשירות בשביל לימודים,נרשמתי לבר אילן ועכשיו רק חסר לי לקבל את המכתב קבלה....







היום הייתי בטסט והצלחתי ברוב חוכמתי להיכנס לנתיב דו סיטריי בתור חד סיטרי,מי גאון של אמא? והבחורה שהיתה איתי קיבלה 3 ברקסים, איזה סוג נהגים מוכשרים אנחנו היינו.....
קרה לי מקרה מוזר לאחרונה, הרבה בנות שאני מדבר איתן נפגשות ממה שאני אומר/כותב/מביע(תנועות גוף לא מצונזרות) ואני חשבתיש אנשים יודעים לקחת את מה שאני אומר בצחוק ובקלילות, או שאולי אני נהייתי רשע? או אנשים רגישים? או שלא מבינים את מה שאני אומר? שזה נשמע לי כי הגיוני לרוב אפחד לא הבין ופשוט הנהנו ואמרו לי טוב.
מי יודע מדוע ולמה הזברה לובשת פיג,מה זו המסקנה העיקרית שלי....
מקווה שאני לא פוגע באפחד יותר מדי ולוקח אותי ברצינות יותר מדי...

 

נ.ב.

אני שונא להיזכר בהיותי נכה פיזית ונפשית,זה מדכא כל פעם מחדש.

fearmost

נכתב על ידי fearless eyes , 17/3/2008 16:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)