לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

Dreams Come True


I definitely hope not.
ביומיים האחרונים עוטפים אותי חלומות שאני לשם שינוי זוכר ואני לא בטוח מה אני מעדיף.נתחיל מהתתחלה שלא כהרגלי:
לפני שבוע ביום חמישי, אירגנו פויקה על חוף פלמחים, כל מיני חבר'ה מהגף שהשתחררו(פויקה למי שלא מכיר זה סיר מתכתי/ברזל גדול שכולו אותו גודל כדי שמה שמבשלים יקבל חום באופן שווה, אחד הדברים המוצלחים והכבדים מעולה לתבשילים...)
בכל מקרה, כמו שכבר ציינתי אני סגרתי בבסיס, אז הייתי צריך אישור מאחד הקצינים, כאן מתחיל החלום שהיה לי ביום רביעי בלילה, שאני צריך לרוץ ברחבי היחידה שלי והוא מתחיל לצעוק עליי ולזיין לי ת'שכל איך בכלל אני מעיז לחשוב על ללכת וכל מיני דברים כאלו, בסופו של דבר(לא בחלום) הוא היה נורא נחמד ואמר לי רק לא לחזור שיכור וגיליתי על הדרך שבונים והורסים את חוף פלמחים, הזונות,צריך להשמיד אותם(עד שיש משהו שנשמר כמו שצריך בארץ הזאת חייבים להרוס את זה...). כמו בן שהפויקה היה אחד הטעימים( מסקנה חלום אחד לא התגשם).




חלום שני הזוי לחלוטין מתחיל בבית שלי כשאניל בוש בפיג'מה פותח את הדלת ורואה מולי בחורה יפהפיה(מישהי שאפעם לא הכרתי כמו שרציתי ולא אכיר אבל דיברתי איתה פעם,אין לה שומקשר אליי) נכנסת לבית, אני כולי נשאר עם פה פעור, הא לבושה בשמלת ערב,שחורה צמודה,מענטזת את הליכתה החתולית, מובילה אותיל חדר השינה, הדלת ננעלת מאחור, מתחילים להתפשט שלב אחרי שלב, בגד בגד, נותרים ערומים ומהופנטים מבטים הנעוצים אחד בשני,לאט אנחנו ננעצים אחד עמוק בשני, נהיים אחד לפתע רואה את אמא ישנה במיטה נוספת(שאפעם לא היתה קיימת בחדר),אבל לה לא אכפת היא ממשיכה בשלה,אני זורק הערה על הנושא והיא מתעלמת ואומרת לי להיות בשקט כדי לא להעיר אותה,במשך הסקס, היא גונחת וצועקת ואני מנסה להשקיט אותה, ואז אני שומע את דלת הכניסה נפתחת ומזהה שזה אבא על פי הרעש ולפתע גם אמא מתחילה להתעורר, היא מהר מפסיקה ונכנסת לארון להסתתר.
ואז ההורים נכנסים לחדר ולא מבינים מה מקור הרעש(אני איכשהו כבר לא ערום) והם בודקים את החדר כדי לראות אם קרה משהו ואז הם פותחים את הארון והיא מסתתרת מאחורי הבגדים, כלכך צחה ומגרה ביחד, הם לא שמים לב אליה וחוזרים לחדר שלהם. אני פותח את הארון והיא מחכה לי בציפייה ,איך שאני נכנס היא מושכת אותי בכוח לעברה, סוגרת את הדלת של הארון , מתחילים לשכב, ובמצב הזה קמתי.
זה חלום שאני גם מקווה שלא יתגשם למרות שאם אני אוריד את ההורים שלי אני לא חושב שאני אתנגד אם הוא יתגשם...





ןכרגע נשכח לי החלום השלישי שאני לא זוכר אותו כרגע למרו תשרשמתי לעצמי תזכורת על היד שנמחקה, איזה כיף להיות סנילי ולא לזכור דברים פשוטים כמו חלומות (עד שכביכול אני זוכר מהם משהו)
ובנוסף הצלחתי לדפוק לעצמי את הדלת כניסה על הבוהן איזה כיף אה?
מה שכן קיבלתי תעודת לוחם , יש לי אינטרנט בחדר סוף סוף, ואחרי כל זה אני עם ביטוח על האוטו ו...הגשתי קיצור שירות שתוך חודש יענו לי על הבקשה ,ואני מחזיק את כל 21 האצבעות לי...
נכתב על ידי fearless eyes , 3/4/2008 23:13   בקטגוריות אופטימי, צבא, חיים.............  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)