לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

headache


"כמה זמן אני מחכה שיבואו ימים טובים.
כמה זמן אני מחכה שיבואו ימים טובים."
(נמרוד לב, ימים טובים)

הייתי מאתמול בבית לקחתי יום חופש היום,הייתי בבר אילן, באיזה כנס של תוכנית מצוינים, היו שם 30 איש, זה היה סוג של ניסיון נואש לגרום לאנשים לקחת מדעי המחשב מורחב.
אב למי אני שאגיד לא אם אני אתקבל לתוכנית שמשלמים לי בה את כל השכר לימוד....
תשובות חודש אחרי פסח בערך יחד עם התשובות אם בכלל מקצרים לי את השירות...

בקיצור במאי אני אהיה בנאדם חכם יותר וטוב יותר כשאנ יגם אהיה בתגלית:)

וכמובן שלקחתי גם ימי חופש בפסח, כן כן גבירותיי ורבותיי הלא יאומן קרה אני אהיה בחופש, מה שכן הצלחתי ככה על הדרך ביום שבת לחטוף איזה מחלה כלשהי לא ברורה שאני עד עכשיו אלרגי בגללה וחולה ככה בכיף שלי... אז כמובן שעד שאני בחופש אני אהיה חולה, כמה שמרפי אוהב אותי
אבל על היין שלי,החיים יפים ואני הולך לבלות בהם....

לפחות בגלל שאני חולה אז ההורים לא הציקו לי יותר מדי אז לא הייתי צריך לעזוריותר מדי עם הקטע הזה של פסח אבל בטח ירצו לקראת השבת יותר...
בנוסף אתמול נהגתי פעם ראשונה על האוטו היה נחמד... חוצמהקטע המוזר הזה שצריך להוריד את האמברקס לפני שנוסעים ולא תוך כדי נסיעה...........(מבט תמים ונאיבי לחלוטין)

"take me down to the paradise city
where the grass is green and the girls are pretty"
(paradise city,Guns 'n' Roses)
god bless America,oh yeah and israel 2


נכתב על ידי fearless eyes , 17/4/2008 00:36   בקטגוריות אופטימי אל תבנו על זה&catdesc=זה נדיר, חיים.............  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)