לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008


ילדה כסופת שיער
מתנדנדת על חבלים רופפים
תופרת שמלות ופורמת קשרים
מחפשת ידיד,רע,אהבה ראשונה

נערה כסופת עיניים
חובשת פצועים,מפראת מכאובים
עוזרת איפה שצריך
מתמודדת עם הפחדים

בחורונת כסופת שפתיים
עובדת בשדות,חולבת ברפתות
מטפלת בילדים הרבים,
והמחלות מתחילות לטפס

אישה כסופת שלג
הגיעה לעולם
והלכה.


זה היה קטע קצר על אחות סבתי,שעד עכשיו לא הייתי ממש בשבעה עליה לא מצליח לעקל את זה שהיא כבר אינה, ואין לי מי שיזהה אותי, ויצחיק אותי גם בגיל 80...
היא כמעט כל מה שנשאר לי מסבתא שלי ז"ל. ועכשיו גם היא אינה.




אני אמשיך באותו הטון, של דיכאון כי לא כתבתי כאן ביום הזיכרון, הייתי בטקס בבסיס, לזכר הנופלים בין היתר של המלחמה האחרונה, וחשבתי והמסקנה העיקרית שהגעתי אליה היא איך זה שככל שהברים האלה מתקרבים אליך אתה נהייה יותר אדיש, מצאתי את עצמי בצפירה מנסה רק לא לחשוב על המלחמה. ולחשוב שאנשים עוברים את זה במדינה הזאת פעם בכל כמה שנים. והיא נחשבת למלחמה קלה ומהירה יחסית.

"הבטחתם יונה,עלה של זית,
הבטחתם שלום בבית
הבטחתם אביב ופריחות..."
(חורף 1973,להקת הנחל)



מנסה למצוא את האיזון בין העצב לשמחה , בין השכול והמוות לחיים והשמחה.
ואני עוד במשפחה ברת מזל אנשים רק נפצעו במלחמות, אפחד לא מת, ואיכשהו כל שנה מחדש הבום הזה מחדש.




ועכשיו נעשה מעבר טיפה חד, יום העצמאות....עקב היותי בצבא כל יום חופש הוא ברכה, אבל אני עדיין צריך להבין מדוע יש אותו? אוקיי זה שמחה שיש לנו מדינה אבל אנחנו לא אמורים לשמוח על זה בכל יום שאנחנו חיים במדינה הקטנה הזאת?
טיילתי לי ברחבי עירי הקטנטונת עם הבננה, והתעדכנ אחד במצב של השני במשך 4 עות טיילנו לנו, הייתי אמור להיפגש עם גזר אבל כרגיל הוא נמרח.
היום קמתי על הבוקר(8:00),ואני חשבתי שאני בחופש, והלכנו להתנחל בפארק אפק, היה ממש נחמד,גם היה מזג האויר טוב והכי חשוב היו בשרים טובים!
בשנים האחרונות אנחנו עושים על האש יותר ויותר כזכור לי זה על האש בחוץ שאנחנו עושים 3 מתוך כל משך חיי הקצרים....
ימי העצמאות הקודמים הייתי בבסיס, אז מסתבר שזה מאוד נחמד להיות בבית כשהוא מתרחש.
מחר אני יוצא לתגלית לחמישה ימים ואז חזרה לבסיס לסגור שבת.
והאמת שאני די מרוצה ואני מסתכל על דברים טובים, אולי עוד ייצא מממני משהו יום אחד:)

שתי מחשבות שעברו לי בראש:
1. נכון שיש שקיות קטנות של נס(קפה), למה לא עושים שקיות כאלו עם סוכר בפנים...
2. יש לי בעיות עם נקודות חן, למה לא עושים תוכנה פשוטה אפילו שיהיה אפשר לשים אותה ואז להשוות ולראות אם יש חריגות מסויימות, נראה לי שזה מצרך שהוא די חשוב לכל מי שיש לובעיות כאלו כי זה די קשה להבחין בזה בעין בלתי מזויינת.
תגובות לרעיונות דווקא מאוד מעניינים אותי.
נכתב על ידי fearless eyes , 8/5/2008 15:15   בקטגוריות חיים............., אופטימי, סיפרותי, תהיות, the truth is out there  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-24/5/2008 15:45



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)