לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

Bad Technology Aura


נתחיל באירועים קטנים בתגלית, שהיתה ביום שישי לפני שבועיים כבר....
ביום הראשון(לפני שבועיים), השלישי למניין תגלית, עלינו על מצדה בשביל הנחש,כאשר הגעתי למעלה,על המצלמה של אבא שלי התחילו להופיע קווים לבנים לאורך ולרוחב של המסך... לא ידוע ממזה מקווה מאוד שהיא תהיה בסדר,צריך לבדוק אותה. למרות שמישהו אמר לישזה יכול לקרות בגלל יותר מדי חוםאז אולי היא עוד תהיה בסדר ואני מקווה שלא יאשימו אותי בזה....

לאחר מכן, עשינו הליכה בטבע,לא זוכר באיזה מקום זה היה,והיה שם מין מעיין קטן ונחמד(בנגב) והייתי עםבגד ים והפלאפון היה בכיס שלי, רק ששכחתי שהוא שם עד שהייתי כבר כמה דקות טובות במים. הוצאתי את עצמי מהמים והפרדתי מהר את החלקים,בחורה נחמדה מתגלית רצתה לעזור לי והיא ניגבה את החלקים,אני בינתיים חזרתי למים, ואז קרתה הטעות והיא חיברה את הסוללה...
וזהו סיפורו של עוד פלאפון ז"ל(כל תגלית הייתי ללא פלאפון)



כאשר הסתיימה תגלית חזרתי לביתי הקט וראיתי שהמסך של המחשב נהרס. למזלי היה לי מסך נוסף במרפסת(איזה הפתעות יש במרפסת), אז החלפתי. יום רביעי חזרתי לבסיס, יום ראשון יצאתי לאפטר , וכשחזרתי לאחר סיוב ארוך בענייני החלפה וקניית פלאפון, גיליתי שהלך עוד מסך מחשב, אז עכשיו אני עם מחשב ללא מסך ואני אאלץ לקנות אל פסק ליתר ביטחון.
בנוסף מסך חדש בא עם אחריות(אני מקווה מאוד שלא יקרה לו כלום)
למי יש מזל???

בנוסף כשחזרתי ביום חמישי בלילה מהבסיס הלכתי לתומי ברחובות העיר... ופתאום שמעתי פיצוץ.... התפוצצה חנות משהו כמו 300 מטר ממני..... ואנשים נפצעו שם קשה...
אני המשכתי ללכת (והמצפון שלי רודף אותי למה לא נשארתי לעזור.... ולמה לעזאזל אני לא למדתי אפעם עזרה ראשונה כמו שצריך....)




וברגעים אלו ממש אני עובד על המחשב של אבא שלי... השתלטתי על יו לכמה דקות וכבר עכשיו הוא תיחקר אותי והנפצתי שאני כותב בבלוג פתוח יש לי הרגשה מוזרה שהוא הולך להתחיל לעקוב אחרי זה ... אני שונא אבל ממש ממש שונא את החיטוטים האלו בדברים שהם לא שלך שונא להיות בבבית הזה כל כך שונא את זה
ועדיין משלים עם העובדה שפרטיות תהיה לי רק כשאני אצא מכאן עוד כמה שנים....
עד היום הם לא ידעו שיש לי בלוג וככה זה היה הרבה יותר נחמד......)



נכתב על ידי fearless eyes , 24/5/2008 23:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-28/5/2008 10:59



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)