לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

קיטור


הרבה זמן לא שיחררתי קיטור,
היום עשיתי כל כך הרבה סידורים שאני כבר לא יכול לזכור, גם בנק גם דואר גם לקנות מסך מחשב חדש:)
מה שגרם לזה שאני סוףסוף יכול להשתמש באמת במחשב שנמצא אצלי בחדר איזה יופי.

נסעתי היום אחרי הסידורים לקניות עם אבא, החכמולוג בא לצאת מחנמיה לקח פניה ימינ המוקדם מדי ועלה על המדרכה תו ךכדי שפשוף מאסיבי של האוטו.
ואז התחיל לנסוע כמו משוגע, בלי שהוא באמת רואה לאן הוא נוסע, ומזל שהגעתי הביתה בשלום, הוא פשוט התפרץ לכל צומת שהוא רק יכל.
another near death experience


רמזים קטנים

כשהייתי בשבוע שמירות פגשתי איזו אחת מהבסיס, התחלתי לדבר איתה יום חמישי האחרון חשבתי אין מצב שעד שאני יוצא הביתה אני לא אצא עם המספר של הבחורה.
ש: תגידי מה את עושה בשבת?
ת: אני לא נוסעת בשבת
ש:את שומרת?
ת: אני לא נוסעת בשבת
(רמז דק)
העיקר שהיה מבדר



היום נערכו החלפת שבויים כדי לחתוך עוד ענף והענף הזה מסוכן. החילופים נערכו עם ג'וי.
בשורה התחתונה הגענו למצב שקבענו איכשהו לסרט. אבל החלפנו את השבויים.
weird.

דבר אחרון, דיברתי עם אבא, קבענו מחר לנסוע לטייל קצת אז אמרתי שאני אנהג.
ואז הוא התחיל להטיף לי על זה שלא נהגתי הרבה זמן ורק כשאני אוכל לנהוג כל פעם קצת אז אני אוכל לנהוג ברכב(שיעשה לי טובה נשבר לי ממתחסדים והתחסדויות).



הזוג הזה שייך לאחת מתגלית.
נכתב על ידי fearless eyes , 6/6/2008 23:35   בקטגוריות חיים............., תהיות, אהבה ויחסים, try to feel the sunshine  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-9/6/2008 02:54



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)