לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

you snooze you lose


עוד קלישאה מבית היוצר של גזר
אבל במקרה הזה הוא צודק, זה נאמר ברגע של ריקוד בפאב, בכפר סבא,דאנסבאר נחמד למדי...
סו קאסה...מומלץ למי שרוצהללכת והוא מעל גיל 22...בכל מקרה גם לא יצא לי כלום גם מהדאנס באר וגם לא מקפה נוגה בו הייתי לפני זה
מה שאומר שאני צריך להתחיל לחזור לעצמי להתחיל ללכת להתחיל לשגנע להפסיק להחליד...

מה עשיתי עד היום:
עשיתי שבוע קורס פוטושופ עם יומיות...
כל יום עשיתי סידורים אחרים...מקניית מתנת יומולדת לאח שלי ועד לשליחה של האחריות על המסך והאלפסק החדשים שלי:)
אתמול יצאתי עם ג’וי... בפעם האחרונה...אמרתי שכשאני אתגבר על מה שהיה אני אתקשר...

אני היפר אקטיבי באמצע הלילה.... מחכה רק שמשהו יהיה שמשהו ישנה את המצב הסטטי הזה שאני נמצא בו...
רק מחכה לשינוי במקום לגרום לו....

מה שכן אני אגיד לטובתי לשם שינוי לפחות הזמנתי בנות לשחק איתי סנוקר...האור בקצה המנהרה(אז מה אם דחו אותי כל פעם מחדש)

יום רביעי הייתי בפאב בירושלים, בשם כנען, אחד הפאבים היותר טובים שהייתי בהם,פשוט וקולע למטרה,רק של מוזיקה ישראלית,באמת אבל באמת שאחד היותר מוצלחים שאי פעם הייתי בהם....
מומלץ לכל מי שמגיע לאזור....
בנוסף בתקווה אינ אתחיל להשתמש בפוטושופ שלמדתי:)

"פותח דלת בורח החוצה
והיא בחדר עוד לא לבושה
הגיע בוקר ואין לך מוזה
ואיך שכחת להביט במראה

אתה השקעת בלי סוף, איך נתת הכל,
בחרת להתנסות איך יצאת בזול
"
נכתב על ידי fearless eyes , 21/6/2008 00:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-21/6/2008 16:07



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)