לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

לילה לבן


אתמול הייתי בג'פניקה ,סושי בר,היה נחמד גזר הביא איזו מישי שהוא מכיר דרך הצבא.
היה נורא נחמד שם,חוץ מהיצור הבלתי מזוהה שזז לו על הקיר בשלב מסויים...

אחרי זה הלכנו לחוף צ'רלס קלור וחפרנו ברחבה עד איזה 4 וחצי -5 ואז התקפלנו...
מה שכן,אתומל הבנתי את ההיגיון מאחורי אחת הדיברות, שאפילו לא יעלה בדעתנו לחשוב על משהו רע...
וזה כל כך נכון שבקלות אנו עושים את זה בלי לשים לב אפילו....כמעט ועשיתי את המעשה הבל יעשה בין חברים.לפחות קלטתי את זה בזמן...


בשעה טובה אני מתחיל לצאת יותר טוב מהשבוע,כמובן שבגלל שאמרתי את זה משהו יקרה אני כבר רואה את זה מגיע.
אושר סופית תאריך השחרור שלי הוא 19.10.08..... מי ייתן וספטמבר יגיע מהר.

אני הולך להיות ביום הסטודנט של הטכניון עוד שבועיים... כבר חתמתי ימי חופש...
להקה של הדוב מופיעה שם..ביוטי אנד דה ביסט...



אני צריך להיגמל מלקנות ספרים סוג ב',ואני לא מדבר על זה שהספר לא טוב אלא על יריד ספרים עם פגמים ואז הם עולים רבע מחיר.... הבעיה היא שאני פשוט קונה בכמויות סוג של התמכרות ואני לא מצליח להשתלט על כל הכמות הזאת של הספרים.... מתי אני אקרא את כולם?!?!
כרגע ברשימה הקרובה:
חוכמת הסריס - עמוד 40
קפקא על החוף - עמוד 250
גלימה,מדים וכותנת לילה -זורז' אמאדו
פרנויה - ג'וזף פיינדר
על העיוורון
מלאכי עליון - מיכל שלו
הבושם
מלכים ג' - ספר לא הספר של התנך...
נכתב על ידי fearless eyes , 4/7/2008 18:58   בקטגוריות חיים............., תהיות, צבא  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-4/7/2008 22:30



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)