לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

ערב קוקטיילים


היום התחיל בהשכמה ב10 וחצי ותחילת הכנת הפיצה,עד השעה 4-5 הכנתי את הפיצה המיוחלת... לאחר מכן הלכתי ופגשתי את הבננה שאיתה הייתי 3 וחצי שעות והתחלנו טיפה לפחות להתעדכן,ואז עשינו מסאז' אחד לשני וזה היה מאוד מרגיע.....יכלתי לישון...
וכמובן שאחרי זה הלכתי לאח שלי והתחלתי את ת]קידי החשוב ביות רלערב זה,הברמן של האחים שלי והנשים שלהם.
מה שהכנתי הלילה היא רשימת הקוקטיילים הבאה,לאו דווקא לפי סדר זה:
1. שוקו בננה - מנה שמנת,מנה ליקר בננה,כפית שוקולית.
2. לונג איילנד - מנה וודקה,מנה רום,מנה ג'ין,מנה טקילה,מנה ליים ולמלא את הכוס בקולה.
3. דאקירי מנגו(שלא היה מוצלח במיוחד אבל זה גם לא אני הכנתי) - מנגו במיקסר יחד עם קרח ורום.
4. אלגברה - מנה רום,חצי מנה טריפל סק,מנה מיץ לימון
5. כלב משוגע - מנה טקילה,חצי מנה ליקר בננות,וממלאים את הכוס במיץ ליים.(שותים עם קשית כי יש הבדלים בין השכבות)
6. ג'ין סאוור - מנה ג'ין,חצי מנה מיץ ליים
ואני מניח שיש עוד כמה ששכחתי אבל די שכחתי כרגע אבל אלו הגדולים שהשתמשנו בהם.
נכתב על ידי fearless eyes , 27/7/2008 02:13   בקטגוריות תהיות, אהבה ויחסים, אופטימי, חיים.............  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר ב-12/9/2008 19:32



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)