לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

הכנה לאזרחות


הייתי של קורס הכנה לאזרחות = קייטנה.
תחילתו של יום 9בבוקר,וסופו של יום ב3...
הספקתי לפחות לעשות הרבה דברים...
בינתיים גם המחשב התאבד לו...המעבד הגיע למעלות לא הגיוניות...(נע בין 50 ל 90) אז הוחלף המעבד.
בנוסף לזה אני ממליץ ללכת לזה לכל אחד שרק יכול,זה מוצלח ולא רק למי שמשתחרר יש שם טיפים מועילים והעיקרי שבהם הוא תקשורת....תקשורת בין אישית.



אתמול יצאתי עם גזר למרות שקבעתי משהו עם דוב ואחרים... זה לדוגמה משהו שאני לא אוהב שמשנים לי את התוכניות ברגע האחרון והדגש החשוב הוא שלא טרחו לעדכן אותי בזה...לפחות יצא לי להכיר עוד בתאדם נחמדה.

ואחרי זה היינו בשיבר בקיבוץ שילר,היה חביב אבל אני לא מת על מסיבות ומועדונים למיניהם...מעדיף לשבת איפשהו לדבר עם אותה בתאדם את הזמן שהייתי שם...
מסקנה שאני צריך להוסיף בקשר למועדונים:
בנות באות לתפוס מישו,ובנים באים כדי לתפוס מישי...
אז למה יש כל כך הרבה משחקים שם באמצע???


היום ביקרתי את אבנר, הוא עולה לועדת הדחה מחר אז קפצנו להגיד לו שלום ולתמוך בו קצת...יש לו בעיו תבריאותיות די חמורות שכבר קיימות די הרבה זמן אבל הוא הזניח את זה ולא טיפל בזה ולכן עכשיו זה בעייתי....הדבר המרגיז בעניין שזה למעשה,כמעט הכל אשמת גזר שהטיף וטפטף ארס כל הזמן לאבנר....הוא כל הזמן אמר שכולם ג'ובניקים וכמה שהם לא עושים כלום וגרם לאבנר לנסות להוכיח את עצמו...רק שהוא שכח שלא כולם כמוהו.... וז הפשוט מרתיח אותי.... שונא לראות את השחצנות הזאת את הגאווה והיוהרה שהורסת את הבנאדם אוכלת ואתו מבפנים וזה כל מה שנשאר....עם כמה שאני אוהב אותו... יש פעמים שאני לא אתנגד לחנוק אותו.לראות את הדבר הזה פוגע באנשים שקרובים לך...לא לדבר על הזלזול שנגרר מזה.... האמונה העיוורת באידיאלים גוססים... אידיאלים ללא בסיס...



נכתב על ידי fearless eyes , 2/8/2008 23:14   בקטגוריות אופטימי, שחרור קיטור, צבא, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Awesome Nickname ב-3/8/2008 17:53



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)